eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać bankom ustawą o frankowiczach? › Re: Jakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać bankom ustawą o frankowiczach?
    From: totus <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać
    bankom ustawą o frankowiczach?
    Date: Fri, 11 Sep 2015 14:38:09 +0200

    A. Filip wrote:

    > Polskiej gospodarce
    > będzie służyć utrzymywanie u władzy partii z "atakami zidiocenia"?

    Ja nie znam takiego przypadku by jakakolwiek decyzja polityków służyła
    gospodarce jako całości. Nie znam takiego rozwiązania wprowadzonego siłą
    przez polityków by służyło ludziom zamieszkującym daną jurysdykcję jako
    całości. Zawsze jest tak, że politycy kupują sobie klientów by utrzymać się
    u władzy. Władza zaś pozwala im okradać pozostałych i za ukradzione
    utrzymywać wojsko i policję po to by samemu żyć z cudzej pracy.

    Tak to jest urządzone według mnie. Naśmiewanie się z polityków świadczy
    tylko o głupocie satyryka. Nie widzi sam, ze utrzymuje polityka własną
    pracą. Mówiąc, że jakiś polityk jest głupi co trzeba mówić o sobie jak to
    polityk siedzi przy moim stole i je moje jedzenie.

    W tym konkretnym przypadku politykom jest wszystko jedno czy będzie tak czy
    tak. Dalej będą mnie obżerać.

    Mnie nie jest wszytko jedno. Czy kredytobiorcy namówią polityków bym to ja
    spłacił część kredytu.