eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać bankom ustawą o frankowiczach? › Re: Jakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać bankom ustawą o frankowiczach?
    From: totus <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać
    bankom ustawą o frankowiczach?
    Date: Fri, 11 Sep 2015 13:11:47 +0200

    A. Filip wrote:

    > Żeby było jasne: Szanse że ta ustawa trafi do kosza w tej kadencji bez
    > _naprawdę znaczących_ nerwówek a nowy Sejm zacznie od zera ja oceniam na
    > a szanse na "chwilę/grę nerwów" przed wyborami to wiele więcej. Np.
    > zagrywka PO żeby pchnąć ustawę "niemal w ostatniej chwili" żeby "zwalić"
    > na opozycję która zagra inaczej niż PO obstawiało.

    Ja nie martwię się o polityków tylko o siebie. Ja jako podatnik, klient
    banku i akcjonariusz banku nie chcę dotować kredytobiorców frakowych,
    złotowych czy dolarowych. Tych co wzięli kredyt na dom, mieszkanie, czy
    żelazko. Nie chce dotować żadnych kredytobiorców. Jeżeli ta ustawa trafi do
    kosza to, to nie zniechęci mnie do PO. Jakby tak patrzeć na to, to
    kredytobiorców, którzy podlegają tej ustawie jest dużo mniej niż tych co
    mają za to zapłacić. Podarcie tej ustawy może tylko pomóc PO. Jeżeli ktoś by
    chciał w tej sprawie pomyśleć i trzymać się logiki.