eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać bankom ustawą o frankowiczach? › Re: Jakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać bankom ustawą o frankowiczach?
    From: totus <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać
    bankom ustawą o frankowiczach?
    Date: Fri, 11 Sep 2015 12:15:12 +0200

    A. Filip wrote:

    > Obecnie wygląda że Sejm nie zdąży się zająć poprawkami Senatu przed końcem
    > swojej kadencji i kosztowna dla banków (w większości zagranicznych) ustawa
    > trafi do kosza.
    >
    > TYLKO ŻE: PO jak jej sondaże zaczną się palić pod dupą to różne dziwne
    > "rozpaczliwce" MOŻE+ przepychać jak to prezydent Komorowski udowodnił.
    > Banki (z WGPW) nie są bezpieczne (jeszcze) IMHO

    Będzie kosztowna dla banków? Czyli dla kogo? Dla zarządów? Na pewno nie. Dla
    tych, którzy sprzedawali te produkty? Na pewno nie? Może dla właścicieli
    czyli dla akcjonariuszy? W jaki sposób? Ci akcjonariusze, którym zależy na
    cenie akcji to uczestnicy OFE. Ci mogą ucierpieć poprzez spadek cen akcji
    gdy będą musieli je sprzedać by kupić chleb na emeryturze. Ci akcjonariusze,
    którzy mają akcje dla władzy w banku nie oglądają się na cenę akcji tylko na
    udział w akcjonariacie. Wiec Ci nie. Zostają klienci banków i akcjonariusze,
    którym zależy na cenie akcji.

    Cieszysz się jak karp na wigilie. No chyba, że masz taki kredyt i
    spodziewane zyski będą większe od strat. Też bym chciał by mi ktoś
    mieszkanie w części dał.