  • 21. Data: 2004-05-03 21:49:32
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Też z _praktyki_ ;-)

    Praktyka to ważna rzecz ;)

    > Przyspiesza transakcję. Podobnie z resztą jak przelew Inteligo-Inteligo.
    > Ja kupuję na Allegro wieczorami. Kupuję u osób z paroma setkami pozytywów i
    > płacę z góry bo taniej wychodzi dostawa. Jeżeli ktoś ma konto w mBanku to
    > mogę mu zapłacić od razu, a on może towar wysłać następnego dnia z rana (a
    > nie po południu jak zobaczy zaksięgowaną pierwszą sesję). Jeżeli jest to np.
    > zdrapka do prepaida (kupuję dla czterech osób) to sprawę załatwiam tego
    > samego wieczora. Dzisiaj sobie taką kupiłem - w 10 minut ;-).

    No tak. Tutaj masz całkowitą rację :)

    > A co Ty sprzedajesz na Allegro?

    Chyba nie oczekujesz bym się tutaj reklamował? ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 22. Data: 2004-05-03 21:50:32
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    j...@o...pl napisał(a):

    > nic:

    Pudło. Mam w tej chwili 29 aukcji :)

    0
    > :)

    Nie ten Markus :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 23. Data: 2004-05-03 21:53:59
    Od: "j...@o...pl" <j...@o...pl>

    > Chyba nie oczekujesz bym się tutaj reklamował? ;)

    nie ma czym
    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1700&type=fb
    _recvd_neg

    :)

  • 24. Data: 2004-05-03 21:56:46
    Od: "j...@o...pl" <j...@o...pl>

    > Nie ten Markus :>

    nie?
    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1700&type=fb
    _recvd_neg
    tez bym sie zapierał...
    :)

  • 25. Data: 2004-05-03 22:19:52
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    j...@o...pl napisał(a):

    > nie?

    Ano nie

    > http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1700&type=fb
    _recvd_neg
    > tez bym sie zapierał...
    > :)

    Zapierał? Nie rozumiem dlaczego jesteś taki pewny swoich poszukiwań?
    Popatrz do mojej sygnaturki i zobacz jakie słowo jest przed (at) a potem
    pomyśl chwilę

    Ten wątek zaczyna się robić mocno OT, więc proponuję kończyć zanim nas
    przepędzą ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 26. Data: 2004-05-03 22:20:27
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    j...@o...pl napisał(a):

    > nie ma czym
    > http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1700&type=fb
    _recvd_neg

    Dalej pudło niestety, ale rozumiem, ze koniecznie chciałeś mi dogryźć :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 27. Data: 2004-05-05 09:01:22
    Od: "Salan" <s...@b...wroc.pl>

    Dzięki za wszystkie wskazówki :) W sumie zdecydowałam się już na mBank ale
    dziwnym trafem nie otwiera mi się strona z formularzem zgłoszeniowym ze
    stronki:
    http://www.mbank.com.pl/zostan_klientem/formularz.ht
    ml
    Ech, fatum jakieś czy co ;-/