  • Data: 2004-05-03 21:27:00
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk wrote:

    > A skąd te informacje jeśli można zapytać :)

    Też z _praktyki_ ;-)
    Przyspiesza transakcję. Podobnie z resztą jak przelew Inteligo-Inteligo.
    Ja kupuję na Allegro wieczorami. Kupuję u osób z paroma setkami pozytywów i
    płacę z góry bo taniej wychodzi dostawa. Jeżeli ktoś ma konto w mBanku to
    mogę mu zapłacić od razu, a on może towar wysłać następnego dnia z rana (a
    nie po południu jak zobaczy zaksięgowaną pierwszą sesję). Jeżeli jest to np.
    zdrapka do prepaida (kupuję dla czterech osób) to sprawę załatwiam tego
    samego wieczora. Dzisiaj sobie taką kupiłem - w 10 minut ;-).
    A co Ty sprzedajesz na Allegro?

    Bogdan B.