  • Data: 2004-05-03 12:34:40
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W takiej sytuacji Volkswagenbank Direct będzie dla Ciebie dobrym
    > rozwiązaniem

    Volkswagenbank Direct ma prowizje na wypłaty z bankomatów 1,5zł i chyba
    opłatę za token.

    Myślę, że musisz ocenić co będzie czynnikiem blokującym dla Ciebie, np.
    stała opłata za konto, lub jakaś prowizja. Jeśli chodzi o Allegro to mBank
    jest całkiem niezły bo ściśle współpracuje z tym serwisem i ma jakieś tam
    możliwości zapłaty typu Escrow (nie znam szczegółów, ale wiem, ze cos
    takiego jest). Jak polecał bym mBank, sam do mam i jestem z niego zadowolony
    a 0,5 zł za przelew na inne konto to nie wydaje mi się dużą kwotą w
    porównaniu do 3,5zł na poczcie.