  • 71. Data: 2011-12-19 19:32:23
    Temat: Re: Jakie gwarancje obligacji?
    Od: "Zofia" <a...@d...com>

    > Takie tam, typu wyjecie z bankomatu min 60 banknotów -> potrfel sie nie
    > zgina :)
    > Zawiezienie tego do kantoru, jakieś krótkie negocacje i zamiana na 15
    > innych i przejażdżka do naszych sąsiadów z linijką Fisha lub wagą
    > kieszonkową. Trochę to przydługawe i denerwujące.

    Przepraszam, ale jeszcze mniej rozumiem.

    Czy mam zamienić 60 banknotów złotówkowych na 15 w Euro? O to chodzi?
    Ale po co?
    Przejażdżka do jakich sąsiadów i po co?
    Co to jest linijka Fisha?

    Czy nie można tego opisać prościej i w sposób zrozumiały dla osób nie
    znających
    slangu?

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 72. Data: 2011-12-19 19:43:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Zofia" <a...@d...com> wrote in message

> [...]
    > Przejażdżka do jakich sąsiadów i po co?
    > Co to jest linijka Fisha?
    >
    > Czy nie można tego opisać prościej i w sposób zrozumiały dla osób nie

    W szczeline bankomatu mieści sie średnio 30 banknotów, wiec wypłacanie z
    niego 6K na monetę 1 uncjową to czasami kłopot.
    Jeśli np w bankomacie są tylko 50-tki robi sie z tego pokaźny plik papieru,
    a ludzie za plecami tupią nóżką z niecierpliwością.

    Sąsiedzi -> niemcy /austria

    Linijka Fischa: google/allegro

    http://archiwumallegro.pl/tester_zlotych_monet_linij
    ka_fischa_wys_0zl-1014475315.html

    pozdrawiam
    george

    P.S. Czasami wystarczy google.

  • 73. Data: 2011-12-19 19:47:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 20:32:23 +0100, Zofia napisał(a):

> [...]
    > Przejażdżka do jakich sąsiadów i po co? Co to jest linijka Fisha?
    >
    > Czy nie można tego opisać prościej i w sposób zrozumiały dla osób nie

    Hmmm masz chyba świadomość tego, że to co tutaj piszą, zupełnie obcy Ci
    ludzie, może być kompletną bzdurą - czy nie przyjmujesz do swojej
    świadomości takiego prawdopodobieństwa?
    To jest tylko luźna dyskusja z której możesz lub nie musisz wyciągnąć
    "jakieś" wnioski i na ich podstawie podjąć decyzję. Jednak to Ty ją
    musisz podjąć - nie szukaj tutaj kogoś, kto to zrobi za Ciebie - to już
    lepiej od razu przepuść swoje oszczędności, wierz mi, lepiej na tym
    wyjdziesz. Chyba nie jesteś aż tak naiwna i jak ktoś Ci tutaj napisze, że
    dobrą inwestycją na trudne czas jest zakup żółwi albo kaszanki to tak
    uczynisz? Oczywiście jak Ci jeszcze napisze, gdzie są najlepsze ceny ;)

    Xenocide

  • 74. Data: 2011-12-19 19:52:35
    Od: "Zofia" <a...@d...com>

    > Sąsiedzi -> niemcy /austria

    Po co?

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 75. Data: 2011-12-19 19:54:55
    Od: "Zofia" <a...@d...com>

    > Chyba nie jesteś aż tak naiwna i jak ktoś Ci tutaj napisze, że
    > dobrą inwestycją na trudne czas jest zakup żółwi albo kaszanki to tak
    > uczynisz?
    Akurat złoto od wieków jest uważane (słusznie lub nie) za najlepszą
    "walutę" na czas kryzysu, a o żółwiach na tę okoliczność nie słyszałam.
    Ale widocznie Ty słyszałeś.

    Zofia

  • 76. Data: 2011-12-19 19:56:05
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Po co?
    >
    > Pozdrawiam
    > Zofia

    Juz pisałem, nie znam sklepu w Polsce w ktorym moge kupic monety od ręki.

    george

  • 77. Data: 2011-12-19 19:58:54
    Od: "Zofia" <a...@d...com>

    > Juz pisałem, nie znam sklepu w Polsce w ktorym moge kupic monety od ręki.
    OK, jeśli takich sklepów w Polsce nie ma.

    Pozdrawiam i dziękuję za wyjaśnienia
    Zofia

  • 78. Data: 2011-12-19 20:06:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > OK, jeśli takich sklepów w Polsce nie ma.
    >
    > Pozdrawiam i dziękuję za wyjaśnienia
    > Zofia

    Jak znajdziesz, napisz.
    Tylko proszę bez reklam. Najpierw coś od nich kup.

    george

  • 79. Data: 2011-12-19 20:33:40
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 19 Gru, 20:05, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > No tak.
    > To tak jak możliwości sfałszowania wyborów jest argumentem przeciwko
    > demokracji.
    > Pokrętna logika.

    Dlaczego pokrętna ? Pieniądz fałszowano w majestacie prawa od wieków -
    standard złota temu nie zapobiegał. Historia się kłania. Dlatego
    twierdzenie, że standard złota temu zapobiega jest naiwnością
    wynikającą z nieznajomości przeszłości.
    Kradzież z 1933r. odbyła się w demokratycznym kraju, w jej wyniku nie
    doszło do żadnej rewolty, a prezydent który tego dokonał jest
    wspominany z wielką estymą w USA (i nie tylko). To już nie chichot a
    rechot historii.

  • 80. Data: 2011-12-19 20:57:04
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Clegan" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    doszło do żadnej rewolty, a prezydent który tego dokonał jest
    wspominany z wielką estymą w USA (i nie tylko). To już nie chichot a

    Nie chodzi mi o podane przez Ciebie fakty. Te są znane i prawdziwe.
    Chodzi o pewien typ wnioskowania.

    Teza:
    Fałszowanie monet jest możliwe wiec standard "złota" nie ma sensu.

    Ten typ logiki zakłada wynikanie sensownosci/bezsensownosci systemu z faktu
    że istnieje możliwości oszustwa.Gdyby powyższe wnioskowanie było logiczne to
    aktualny system z rezerwą cząstkową/bankiem centralnych i oszustwem nie
    tylko możliwym ale WPISANYM w system jako jeden z jego PODSTAWOWYCH
    parametrów nie tylko jest bez sensu ale wogóle nie przechodzi podstawego
    testu zgodności.

    george