  • 11. Data: 2016-11-20 20:24:35
    Temat: Re:Jakie bezpłatne konto?
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    No i skończyłem konsultacje. Założyłem konto w Nest Banku. Jak
    ktoś tu napisał że to popierdułka to stwierdziłem że to będzie w
    sam raz dla mnie. Poza tym to nie musi być związek do grobowej
    deski. Dziękuję wszystkim za odzew na mój post.

    Pzdr.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 12. Data: 2016-11-20 21:28:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Chcącemu nie dzieje się krzywda.
    Podziel się wrażeniami ;>
    Mam tylko nadzieję, że nie jest to spamerska reklama popierdółki, które lubi niestety
    ;P

  • 13. Data: 2016-11-21 04:43:55
    Temat: Re: Re:Jakie bezpłatne konto?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > No i skończyłem konsultacje. Założyłem konto w Nest Banku. Jak
    > ktoś tu napisał że to popierdułka to stwierdziłem że to będzie w
    > sam raz dla mnie. Poza tym to nie musi być związek do grobowej

    Z wad Nest Banku (byly Smart Bank):
    1. Zmiana PINu do karty tylko w bankomacie i to za 5zl. Przez www czy
    telefon sie nie da.
    2. Jesli zapomnisz PIN, musisz zamowic nowa karte (o takim samym nr/dacie
    waznosci nomen omen) wraz z nowym PINem. Jest to upierdliwe, ale darmowe.
    3. Sztywne limity karty (nie da sie ich zmienic) - bodajze 10k pln dziennie.

    Plusy:
    1. Konto i karta bezwarunkowo bezplatne.
    2. Calkiem przyzwoite konto oszczednosciowe.

  • 14. Data: 2016-11-21 04:51:34
    Od: "jakson" <j...@e...org>

> [...]
    > waznosci nomen omen) wraz z nowym PINem. Jest to upierdliwe, ale darmowe.
    > 3. Sztywne limity karty (nie da sie ich zmienic) - bodajze 10k pln

    4. BlueCash (w koncu) i to za 1zl.

  • 15. Data: 2016-11-21 07:53:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Mon, 21 Nov 2016 04:43:55 +0100, jakson wrote:

    > Z wad Nest Banku (byly Smart Bank):
    > 1. ....
    > 2. ....
    > 3. ....

    4. Po którejś tam godzinie (19, 20 - ? - nie pamiętam dokładnie) nie
    można zrobić nawet przelewu wewnętrznego między własnymi rachunkami.

  • 16. Data: 2016-11-21 08:53:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 19-11-2016 o 20:43, Badabum pisze:
    > Witam,
    >
    > Poszukuję bezpłatnego konta, bez fajerwerków, procentów itp. Zarabiam
    > mało i każda prowizja jest dla mnie zbędnym wydatkiem. Do tej pory
    > używałem Synca/T-mobile Usługi Bankowe. Niestety wprowadzili kilka
    > opłat, niby niewielkich, ale w mojej sytuacji nieakceptowalnych.

    Trzymam na razie T-mobile bo mi co miesiąc zwracają 15zł za wydanie
    kartą 300zł.
    Jeszcze nic za konto nie zapłaciłem.
    P.G.

  • 17. Data: 2016-11-21 09:24:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 20 Nov 2016 09:39:38 +0100 (GMT+01:00), w
    <o0rnhe$480$1@node2.news.atman.pl>, Badabum <malkonUSUŃt@go2.pl> napisał(-a):

    > Moje zarobki są symboliczne, ale konto posiadać muszę.
    > Przeczytałem właśnie opinie o Nest Banku i raczej nieciekawie.

    Mam konto w Nest, nie używam go często, ale działa bezproblemowo.
    Takie proste konto do przelewów, wypłat -- chyba do tego czego potrzebujesz.
    Ja jestem na tak, w każdym bądź razie ja nie miałem problemów.

    Raz się o coś pytałem, chyba po 2 dniach odpowiedzieli, potem nanieśli poprawkę
    w systemie (chodziło o to, że domyślnie było ustawione przelewanie z konta
    oszczędnościowego, co jest częściowo płatne).

  • 18. Data: 2016-11-21 11:45:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A "podpisywałeś" umowę przelewem czy trzeba się z kurierem umawiać ?
    Choć podobno od czasu, gdy jest to już nest, czyli smart+biz, a nie smart, to można i
    w placówce konto założyć.

    Z kolorami i ogólną urodą to rzeczywiście wpadli z deszczu pod rynnę, trudno ocenić,
    czy gorzej zmienił mBąk czy smart (bo podobieństwo między starym logiem mBąka - tym
    paskudnym kwiatkiem - i logiem smarta - plamkami - jest uderzające, podobnie jak
    stylistyka kart - cóż, ten sam prezes więc i ten sam gust, i pewnie ten sam
    projektant) - ale ta czekolada jest nawet nie gorzka, a wręcz trująca. VW bank nowe
    karty ma zdecydowanie ładniejsze, choć ST też nie jest najprzyjemniejszy.
    Ale za darmo to za darmo.

    Osobiście polecałbym dobranie drugiej popierdółki do kompletu - czyli vw - w takich
    sprawach redundancja to podstawa.
    I pamięć można poćwiczyć - bo w VW też zmiana PINu możliwa tylko w bankomacie
    (kosztuje "tylko" 2zł ;), a pierwotny przysyłają w kopercie.
    Dobrze, że do trzeciej karty (bo druga to był bardzo niespodziankowo znaleziony
    któregoś dnia niespodziewanie w skrzyce klon pierwszej - ten sam numer, ta sama data
    ważności - i następnego dnia również PIN w kopercie, ten sam, co do pierwszej karty)
    przysłali mi prościutki PIN (o taki: 1666 - bank takiego oczywiście zabrania
    ustawiać), także w miarę łatwo w razie potrzeby sobie przypomnieć, bo do wszystkich
    innych kart mam jeden PIN.
    Hmmm, jeszcze mógłbym sobie ujednolicić robiąc we wszystkich kartach taki PIN jak w
    karcie VW - ale nie chcę żonie głowy zawracać, bo mamy takie same ;>
    Zaś z prawdziwych zalet - od stycznia VW wprowadza 3D-Secure i dzięki temu także
    możliwość płatności IO kartami visa electron.
    Tak mi odpowiedzieli na pytanie w poczcie wewnętrznej - nie wiem, dlaczego nie chwalą
    się tym nigdzie indziej, może się wstydzą, że do tej pory IO nie można było robić,
    choć karty mają CVV2 wydrukowane na rewersie.

  • 19. Data: 2016-11-21 19:32:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wpisz sobie w telefon 224384141 zamiast tego 0-801 i będziesz miał za darmo.