  • 61. Data: 2009-06-22 20:04:02
    Temat: Re: Jakie banknoty w bankomatach
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Jakiego producenta bankomaty pozwalaja na dokonanie kolejnej operacji
    > po wyplacie gotowki. Zakladam, ze PINu nie zapamietuja i trzeba za
    > kazdym razem go podac :).

    Zapamietuja.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 62. Data: 2009-06-22 20:09:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Cze, 15:49, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Roznie to rozwijaja Bunch/Bulk Note Acceptor, po polsku chodzi o to, ze
    > wciskasz plik banknotow a bankomat rozpoznaje nominaly i pokazuje calkowita
    > kwote. Ty akceptujesz i masz ksiegowanie online, albo nie akceptujesz i
    > bankomat zwraca kase.

    Tak, dokladnie. Rozpoznaje i wyswietla ilosc kazdego z nominalow (np.
    5 x $50, 3 x $20) i calkowita sume wplaty. Pyta czy suma sie zgadza -
    Ty akceptujesz, albo nie.

    > Czyli jak rozumiem ksiegowanie jest na podstawie deklarowanej kwoty, ktora
    > wprowadzasz na klawiaturze, tak?

    Nie. Po zeskanowaniu czeku, bankomat wyswietla na monitorze ten czek i
    sume jaka rozpoznal. Ty musisz tylko potwierdzicz, czy dobrze
    rozpoznal.

    Zreszta zobacz sam, moze Cie zainteresuje:

    http://infocenter.bankofamerica.com/ic2/atm/transact
    ions/

    Po lewej stronie wybierz "ATM", na gorze "Video", po prawej "Deposit
    Image ATMs"

    > A takie bajeranckie ATM, ktore wyplacaja takze bilon tez macie? ;)

    Od tego to sa ATM bez A i bez M. Czyli zywe tellers, nie maszyny. :)

  • 63. Data: 2009-06-22 20:14:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Wiec tak w ramach planowania ewentualnych wakacji w Polsce mialem
    > pytanie... Wychodzi mi, ze przy obecnym kursie kazde 10 zlotych
    > "kosztowaloby" mnie ca. 3 centy. :)

    Za taka cene to chyba warto powkladac karte wielokrotnie? 8-)

    MJ

  • 64. Data: 2009-06-22 20:21:41
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Cze, 16:14, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Za taka cene to chyba warto powkladac karte wielokrotnie? 8-)

    Ale kolejka za plecami sie gapi. Dyszy do ucha. Zaglada przez
    ramie... :)

  • 65. Data: 2009-06-22 20:42:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Ale kolejka za plecami sie gapi. Dyszy do ucha. Zaglada przez
    > ramie... :)

    Nie przesadzajmy z tą kolejką...

    MJ

  • 66. Data: 2009-06-22 21:23:43
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h1nt46$n0i$2@news.interia.pl...
    > "kris" news:h1np55$om0$1@news.onet.pl

    > bankomaty
    >
    > Informacje o zakupie przez TF Skok Global Cash widzę na ich stronie, ale
    > skąd masz informacje o eCardzie?
    >
    > Po za tym czym TF Skok planuje zmieniać "barwy" bankomatom, które kupił od
    > innej sieci?

    http://www.skokstefczyka.pl/czas_na_skok/34_finanse/
    3355_skok_przejmuje_bankomaty.html

    Kris

  • 67. Data: 2009-06-23 07:09:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 11:20:45 -0700 (PDT), bradley.st napisał(a):

    > A w takim razie co z bankomatami BZWBK, o ktorych pisal Krzysiek? To
    > jakis rzadko spotykany model i trudno na nie trafic?

    To samo, karty nie wyrzuca po operacji sprawdzenia salda, doładowania
    telefonu itp. Przy wypłacie gotówki zawsze najpierw wyrzuca kartę i nie
    wypłaci zanim jej nie wyjmiesz. Za dużo ludzi zostawiało karty w
    bankomatach jak pieniądze były przed kartą :).

    --
    Kojer

  • 68. Data: 2009-06-23 07:29:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 10:17:10 -0700 (PDT), bradley.st napisał(a):

    > Jak skomentuje, to znowu mnie ktos bedzie niszczyl za "imperializm"
    > czy co tam jeszcze... ;)
    > W bankomatach Banku Pocztowego tez nie mozna? ;) Nie, zartuje, pytania
    > nie bylo...
    > Zreszta znaczki z bankomatu tez nie sa az tak popularne w Stanach,
    > zeby byly w kazdym ATM.

    Nasza poczta ciągle głęboko w socjaliźmie tkwi. Gorzej jest tylko na PKP
    chyba :)

    --
    Kojer

  • 69. Data: 2009-06-23 16:08:41
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Odkąd mam rachunek w Alior testowałem już kilkanaście całkowicie różnych
    > bankomatów. Jeszcze nigdzie nie miałem możliwości wypłacenia 20 PLN.
    > Zawsze minimum to 50 PLN.

    Nie prawda. Alior Ostrołęka, w bankomacie na ekranie tylko 50,100, 200 itp.
    Ale wpisuję 20 i mam 20 wypłacone. W innych Aliorach nie próbowałem.

  • 70. Data: 2009-06-24 09:55:55
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Tak to tylko w PKO BP ;-)))
    JaC