  • 11. Data: 2004-11-08 13:22:11
    Temat: Re: Jaki rachunek
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-08, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > w mBanku karta kosztuje 42 zlote rocznie, wiec co za roznica?
    W BPH dostałem za darmo, w MultiBanku to samo.
    W BPH nie ma opłat za korzystanie z karty Maestro Business a w MultiBanku
    pobierają 3 PLN..miesięcznie(36 PLN rocznie).
    W BPH pobranie z firmowego bankomatu 1 PLN, Multi 0 PLN.

    Nie ma rozwiązań idealnych - :) jak sie czesto z karty korzysta to
    MultiBank wyjdzie taniej - jak nie to BPH (mowa o kosztach karty)

    Pomijam wybieranie z obcego bankomatu 7 PLN w BPH dwa razy mi zjadło ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 12. Data: 2004-11-08 13:27:07
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Jarek aka Dzarko wrote:

    > Witam
    >
    > Moze ktos polecic jakis rachunek bankowy dla dzialalnosci gospodarczej?
    > Chodzi o napisanie w 3 zdaniach, ktory jest najlepszy i dlaczego.

    Osobiście przerabiałem (w kolejności): Pekao S.A., Inteligo, mBank -
    ten najdłużej, Multiank - obecnie. Z tego ostatniego jestem jak na
    razie bardzo zadowolony, choć przyznaję się bez bicia, że równie
    zadowolony byłem z mBanku. Zrezygnowałem pod wpływem złości na nich,
    kiedy jako jedyni stwierdzili, że nie otrzymam u nich kredytu
    hipotecznego, po 4 latach regularnych wpływów. Ale to inna sprawa.

    Opłaty w Multi, to:
    - 9 zł miesięcznie za konto
    - 3 zł miesięcznie za kartę
    - opcjonalnie 1 zł za ubezpieczenie karty
    - 0,50 zł przelew (poza przelewani do US i ZUS, które są darmowe)

    Na tej podstawie możesz sobie wyliczyć, że utrzymanie karty w tym
    banku kosztuje jakieś 4 x 12 = 48 zł.

    Jestem w trakcie otwierania konta firmowego w VWBd. Potestuję trochę i
    jak będzie OK, to przejdę do nich. Jestem w sytuacji, w której istotna
    jest każda zaoszczędzona złotówka ;-) Mam już u nich konto
    indywidualne (e-direct i plus konto).

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 13. Data: 2004-11-08 13:29:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jarek aka Dzarko <p...@p...com> wrote:
    > Chodzi o karte platnicza, czy kredytowa?

    Kredytowa tez platnicza ;)
    hodzi o karte debetowa wydawana do rachunku

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 14. Data: 2004-11-08 13:29:40
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

  • 15. Data: 2004-11-08 13:40:22
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-08, Human Being <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > - 0,50 zł przelew (poza przelewani do US i ZUS, które są darmowe)
    >
    > Na tej podstawie możesz sobie wyliczyć, że utrzymanie karty w tym

    Oczywiście należy zaznaczyć, że karta nie jest obowiązkowa..

> [...]
    > jak będzie OK, to przejdę do nich. Jestem w sytuacji, w której istotna
    > jest każda zaoszczędzona złotówka ;-) Mam już u nich konto

    Mnie poza dwoma tokenami to jeszcze strasznie zirytowali następującą sprawą:
    Pewnego razu token przestał działać..ot puknął o podłogę i przestały wyświetlać
    dwie ostatnie cyfry. W sumie moja wina ale ten sprzęt nie powinien być aż tak
    wrażliwy. W tym momencie straciełem dostęp via WWW (najbardziej istotny).
    Zadzwoniłem do VW powiedziałem jak sprawa wygląda - oki - proszę wysłać, wymienimy
    Jakież było moje zdziwienie jak po odebraniu tokena i zalogowaniu się stwierdziłem
    wyparowanie 100 PLN. Rozmowa z VWlinią:
    - Token wyglądał na uszkodzony z winy klienta ....

    Po tym zdażeniu wysłałem polecony o likwidacji konta - jedna wpadka z tokenem
    na rok i konto już takie tanie nie jest ....

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 16. Data: 2004-11-08 13:41:45
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    THX

  • 17. Data: 2004-11-08 14:05:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Moze ktos polecic jakis rachunek bankowy dla dzialalnosci gospodarczej?

    Inteligo

    > Chodzi o napisanie w 3 zdaniach, ktory jest najlepszy i dlaczego.

    B. wygodny w polaczeniu z ROR Inteligo
    + duzo placowek (bezplatne wplaty gotowki)
    + duzo bankomatow (ale wyplacac nalezy z prywatnego konta...;-)
    + b. dobre powiadomienia SMS o wszystkich ruchach na r-ku
    + dosc tani choc nie darmowy

    - za ZUS place z Millennium ROR bo jest taniej...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 18. Data: 2004-11-08 14:13:00
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

> [...]
    > + duzo bankomatow (ale wyplacac nalezy z prywatnego konta...;-)
    > + b. dobre powiadomienia SMS o wszystkich ruchach na r-ku

    Mam ROR w PKO BP, ale zwykly, nie inteligo. Ale przelewy sa za free.

    > - za ZUS place z Millennium ROR bo jest taniej...;-)

    Lomatko. To juz niezla kombinacja.

  • 19. Data: 2004-11-08 14:13:42
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-08, Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > + duzo bankomatow (ale wyplacac nalezy z prywatnego konta...;-)
    > + b. dobre powiadomienia SMS o wszystkich ruchach na r-ku
    A drogie w pewnych sytuacjach jak cholera ...
    Mam w inteligo prywatny rachunek, wspólny z żoną i firmowy.
    Poprosiłem o SMS tylko na firmowy - NIE mam mowy tylko na wszystkie
    na raz albo wogóle - i nagle okazuje się, że serwis SMS dla mnie
    to 15 PLN miesięcznie :P
    Odpowiedź Ineligo-lini: Bo SMS są na osobę nie na rachunki ale płaci
    się od każdego rachunku :(

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE