    From: "Bonzi" <b...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki kredyt hipoteczny polecacie na dzisiaj?
    Date: Tue, 11 Feb 2003 13:57:15 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@195.126.209.133

    > A co sądzicie na temat GE Banku Mieszkaniowego?

    Zdecydowanie odradzam. Miałem tam kiedyś kredyt hipoteczny, ale się
    przeniosłem do Multibanku (plan finansowy).
    GE jest dobre tylko w momencie starania się o kredyt - wszyscy są mili,
    stosunkowo mało formalności itp.
    Ale jak już masz kredyt to wszyscy leją na Ciebie równo. Jak chcesz coś
    załatwić lub czegoś się dowiedzieć, to panie tylko podnoszą słuchawkę i od
    razu odkładają, żeby im telefon nie dzwonił. Czasami to nawet słuchawki nie
    chce im się podnieść... Możesz wysłać pisemną z prośbą o wyjaśnienie, ale
    wtedy kasują Cię (chyba ok. 20 Euro) za udzielenie odpowiedzi - jest na to
    specjalna pozycja w cenniku.
    Poza tym przez te 2 lata, gdy miałem u nich kredyt, nie zmienili
    oprocentowania podczas gdy stopy były obniżane kilkakrotnie. Przez to przez
    długi czas pozostawali jednym z najdroższych banków udzielających kredyty
    hipoteczne.

    Lepiej sprawdź ofertę np. Multibanku.

    Pozdrawiam,

    Bonzi