  • 1. Data: 2003-09-18 08:51:23
    Temat: Jaki i gdzie kredyt mieszkaniowy !!!!
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    Poszukuję banku w którym otrzymam 100% kredytu na zakup mieszkania
    poniewaz nie mam wkładu wlasnego. Czy możecie Panstwo powiedziec mi czy
    istnieje taki kredyt, jezeli tak to proszę o informacje.

    Z gory dziekuje
    Daniel

  • 2. Data: 2003-09-18 09:23:57
    Temat: Re: Jaki i gdzie kredyt mieszkaniowy !!!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Daniel wrote:
    > Poszukuję banku w którym otrzymam 100% kredytu na zakup mieszkania
    > poniewaz nie mam wkładu wlasnego. Czy możecie Panstwo powiedziec mi
    > czy istnieje taki kredyt, jezeli tak to proszę o informacje.

    Zobacz BPH PBK
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3226

    Ale gdzie indziej pewnie tez sa - popatrz na stronach PKO BP, KB

  • 3. Data: 2003-09-18 09:41:44
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl>

    Witam,

    > Poszukuję banku w którym otrzymam 100% kredytu na zakup mieszkania
    > poniewaz nie mam wkładu wlasnego. Czy możecie Panstwo powiedziec mi czy
    > istnieje taki kredyt, jezeli tak to proszę o informacje.

    Teoretycznie w PKO BP taki dają, ale w praktyce musisz mieć:
    - wysokie dochody
    - pieniądze przynajmniej na: opłatę prowizji za udzielenie kredytu, na
    ubezpieczenie brakującego wkładu (3,5% z 20% kwoty kredytu) i jeszcze trochę
    "drobnych"

    Jak chcesz na 100% ceny mieszkania to raczej na pewno nie skredytują kosztów
    związanych z udzieleniem kredytu (największe to te, o których napisałem
    powyżej).

    Pozdrawiam.

    --
    Artur

  • 4. Data: 2003-09-18 10:20:18
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    In article <bkbulb$hs2$1@atlantis.news.tpi.pl>, a...@e...pw.edu.pl
    says...
> [...]
    > związanych z udzieleniem kredytu (największe to te, o których napisałem

    Rozumiem, wraz z zoną mamy jakieś oszczedności na opłaty związane z
    kredytem chociaż napewnio nie na wszystkie. Zarobki razem co miesiąc ok
    4000zł netto dlatego chciałbym wiedzieć w których bankach mogę mieć
    nadziej i który został przez Państwa sprawdzony.?

    Daniel
    Daniel

  • 5. Data: 2003-09-18 11:06:28
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > 4000zł netto dlatego chciałbym wiedzieć w których bankach mogę mieć
    > nadziej i który został przez Państwa sprawdzony.?

    Ja jestem w trakcie brania kredytu przy wkładzie 5%. Przy takim dają np. PKO
    BP, KredytBank, MultiBank i od niedawna BPHPBK. Nie próbowałem z zerowym
    wkładem więc nie wiem o ile jest trudniej.
    Koszty udzielenia kredytu mogą być spore np. przy kredycie na lokal o
    wartości 195 tys i 5% wkładzie własnym w MultiBanku zaraz po podpisaniu
    umowy trzeba wpłacić ponad 8 tys zł.

    Pozdrawiam.

    --
    Artur

  • 6. Data: 2003-09-18 11:22:01
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    In article <bkc45j$7n9$1@nemesis.news.tpi.pl>, a...@e...pw.edu.pl
    says...

> [...]
    > Koszty udzielenia kredytu mogą być spore np. przy kredycie na lokal o
    > wartości 195 tys i 5% wkładzie własnym w MultiBanku zaraz po podpisaniu

    Dzieki
    O jak wysoki kredyt się starasz ? no i powiedz mi w jakim z tych
    wymienionych banków? jak masz wysokie dochody miesieczne netto ?
    jezli cos to moze piszmy na maila?albo moze masz GG?
    chyba ze nie to odpisz tutaj.

    d...@k...pl

    Dzieki
    Daniel

  • 7. Data: 2003-09-18 11:28:01
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    W KB dostaniesz jeżeli wkład własny >= 5%. Będzie on oprocentowany na poziomie
    WIBOR3M+1,5% = 6,62%; prowizja 1,2%. Jednakże, kwotę brakująca do 20%
    bank "ubezpiecza" a składki błaci kredytobiorca. Jakiej wysokości, to niestety
    nie wiem.
    Pozdrowienia Tensor1

  • 8. Data: 2003-09-18 11:43:55
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > WIBOR3M+1,5% = 6,62%; prowizja 1,2%. Jednakże, kwotę brakująca do 20%
    > bank "ubezpiecza" a składki błaci kredytobiorca. Jakiej wysokości, to

    Zgadza się. Ubezpieczenie brakującego wkładu to 3.5% (tak jak w PKO BP, w
    Multibanku 8%).

    Pozdrawiam.

    --
    Artur.

  • 9. Data: 2003-09-18 11:47:37
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl>

    > O jak wysoki kredyt się starasz ? no i powiedz mi w jakim z tych
    > wymienionych banków? jak masz wysokie dochody miesieczne netto ?
    > jezli cos to moze piszmy na maila?albo moze masz GG?
    > chyba ze nie to odpisz tutaj.

    Tu nie ma co kombinować - zdolność kredytową to Ci wstępnie oszacują nawet
    przez telefon.
    Propnuję zadzwonić do PKO BP lub BPHPBK (przy zerowym wkładzie własnym).
    Ja podpisuję dzić umowę z KredytBankiem.

    Pozdrawiam.

    --
    Artur.

  • 10. Data: 2003-09-18 11:48:27
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Koszty udzielenia kredytu mogą być spore np. przy kredycie na lokal o
    > wartości 195 tys i 5% wkładzie własnym w MultiBanku zaraz po podpisaniu

    hehe, przerabialem w ostatnich tygodniach to samo :-)
    na poczatku chcialem brac kredyt wlasnie w MultiBanku w CHF
    od niskiego wkladu chcieli ode mnie 8,4% roznicy (20% kredytu - wklad
    wlasny)
    skladke ubezpieczenia kredytu za rok z gory
    i 2% prowizji
    dawalo to w sumie okolo 8 tys PLN przed uruchomieniem kredytu
    juz prawie podpisalem umowe ale...

    ...cos mnie tknelo i poszedlem do Kredyt Banku (z czego bardzo sie ciesze)
    i od niskego wkladu biora 3,5% roznicy (w moim przypadku to mniej o 1400 PLN
    niz w Multi)!
    skladka ubezpieczenia kredytu platna miesiecznie a nie za rok z gory!
    i 1% prowizji!
    dalo to w sumie okolo 3 tys PLN przed uruchomieniem kredytu
    i oczywiscie skladki ubezpieczenia platne co miesiac

    co do ubezpieczenia niskiego wkladu to zupelnie nie rozumiem dlaczego
    MultiBank
    ma wyzsza skladke, bo ubezpieczycielem w obu bankach jest TU Europa (pewnie
    dziela sie zyskiem)

    oczywiscie wzialem kredyt w Kredyt Banku

    nie uwzgledniajac skladki ubezpieczenia kredytu, a wylacznie prowizje i
    ubezpieczenie niskiego wkladu
    na starcie w kieszeni zostalo mi jakies 3,5 tys PLN
    zakladajac, ze kurs CHF nie ulegnie zmianie, to dopiero po roku koszty
    laczne
    tj. koszty poczatkowe + raty kredytu
    w przypadku kredytu w MultiBanku w CHF i kredytu w KB w PLN zrownuja sie ze
    soba

    w innych watkach mozesz poczytac o kursie CHF i jego zmianach i o
    oprocentowaniu kredytow w PLN
    ja przychylam sie do opinii, aby brac kredyty w PLN, chociaz jeszcze
    miesiac wczesniej zdecydowany bylem na CHF :-)

    czyli nalezy sprawdzic DOKLADNIE "atrakcyjnosc" oferty przed podjeciem
    decyzji o kredytodawcy :-)

    Grzegorz