  • Data: 2003-08-17 22:07:13
    Temat: Re: Jaki bedzie Eurobank??
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam q-mpla który tam pracuje i z tego co mówi wnioskuję że prócz
    opatrzonej
    > nowym logo oferty lukasa niczego nowego nie wymyślili. A na marginesie
    > mówiąc podobno niezły wyzysk i chamstwo tam panuje, ludziska pracują 7 dni
    > tygodniu i jeszcze im problemy stwarzają...

    to czym chca tak podbic szybko rynek jak obiecuja? zwlaszcza ze w kolejce do
    podzialu "tortu" czeka rowniez HSBC........ strasza tego Lukasa i
    strasza...... a on jakby nie bylo ma juz ponad 100 placowek...ciekawe jak
    sobie poradzi z tym Eurobank.... poczekamy zobaczymy....

    a moze ktos kto zaczal tam prace pusci troche "farby" ?? moze np. gdzie
    otwieraja pierwsza placowke i kiedy.....

    crossmen