  • Data: 2007-12-01 16:29:41
    Temat: Re: Jaki bank z powiadomieniami i nie tylko?
    Od: " Cezary H" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukam banku, w którym:
    > - będą powiadomienia email po każdej operacji - tak jak obecnie w BPH,
    > i na podobnym poziomie konfigurowalne. Same powiadomienia SMS od biedy
    > mogą być, ale wolę żeby były też mailowe - po pierwsze za darmo, po
    > drugie - SMSa skasuję bo mi zagraca skrzynkę, a maile mogę zachować

    Powiadomienia e-mail ma wiekszość, jeśli nie każdy.

    > - jest koszyk transakcji - żebym nie musiał podpisywać fefnastu przelewów
    > jeden po drugim,

    Nie słyszałem o tym, w sumie nie jest to głupie.

    > - przy logowaniu będzie maskowane hasło (jak nie będzie to nie ma tragedii,
    > ale wolę żeby nie było nawet możliwości zapamiętania hasła raz-dwa przez
    > przeglądarkę albo zdradzenie go przy keyloggerze),

    Takich cudów, nie widziałem, natomiast przy połaczeniu do mLinii pyta o rózne
    cyfry (np. drugą i czwartą) z telekodu.

    > - można eksportować listę operacji do jakiegoś ludzkiego formatu (np. w mbanku
    > historia operacji nadaje się tylko do oglądania na ekranie, ciężko ją
    > nawet wydrukować przez użycie ramek),

    Tego tez mi brakuje w mBanku, np. zapis do Excel XLS lub CSV.

    > - mile widziany token - najlepiej prawdziwy, jak kiedyś w pekaosa i chyba
    > w BGŻ, w ostateczności może być taki lukasowy.

    Co to jest token ?

    Pozdr.
    Cezary Huszno.