  • Data: 2007-12-01 18:30:53
    Temat: Re: Jaki bank z powiadomieniami i nie tylko?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Dec 2007 16:29:41 +0000 (UTC), Cezary H napisał(a):
    > Powiadomienia e-mail ma wiekszość, jeśli nie każdy.

    Właśnie sprawdzałem sporo różnych banków (większość ma na szczęście
    interfejsy "demo") i właśnie nie znalazłem ŻADNEGO, który by miał
    powiadomienia email. Wszędzie takie dziadostwo jak w mBanku, czyli jakieś
    idiotyczne podsumowania konta po całym dniu (w mBanku dodatkowo płatne -
    kpina!). Żaden bank którego wersję demo oglądałem, nie udostępniał tego co
    BPH czyli powiadomień email po jakiejś operacji (np. autoryzacja transakcji
    karcianej, zmiana salda itp.)... W sumie trudno, chyba nie będzie banku
    który spełnia to wymaganie - muszą mi wystarczyć SMSy :(

    > Nie słyszałem o tym, w sumie nie jest to głupie.

    Bardzo przydatne, gdy się aktywnie używa konta.

    > Takich cudów, nie widziałem, natomiast przy połaczeniu do mLinii pyta o rózne
    > cyfry (np. drugą i czwartą) z telekodu.

    No i chodzi o coś takiego, tylko że przez internet :)

    > Tego tez mi brakuje w mBanku, np. zapis do Excel XLS lub CSV.

    Ano właśnie.

    > Co to jest token ?

    Taki "kalkulator" - na stronie widzisz kilkucyfrowe "pytanie", wpisujesz je
    do "kalkulatora", ten wyświetla "odpowiedź" którą wpisujesz na stronie - i
    już bank wie że Ty to Ty ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944