  • 1. Data: 2005-01-27 21:54:10
    Temat: Jaki bank najpewniejszy ?
    Od: "B.a.r.t" <n...@a...com>

    Witam
    Biorąc pod uwagę jedynie solidność banku a nie wysokość oferowanych odsetek,
    który bank byście wybrali do przechowywania dużej ilości pieniędzy ? BFG
    zabezpiecza jedynie 90 % środków w przedziale 1000 do 22500 euro
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2005-01-27 22:03:53
    Temat: Re: Jaki bank najpewniejszy ?
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    > Wiesz - moze latwiej byloby mi powiedziec w ktorym bym NIE trzymal.

    pochwal sie ;)

  • 3. Data: 2005-01-27 22:03:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    B.a.r.t <n...@a...com> wrote:
> [...]
    > 22500 euro

    Wiesz - moze latwiej byloby mi powiedziec w ktorym bym NIE trzymal.

    Ale pewnie i tak trafisz do PKO BP, heheheheh.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-01-27 22:18:47
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "Bartek"

    > pochwal sie ;)

    wszelkiego rodzaju banki spoldzielcze + invest i kredyt bank (jakos nie mam
    do nich zaufania)

  • 5. Data: 2005-01-27 23:10:39
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Michał 'Amra' Macierzyński* napisał(a):

    > Wiesz - moze latwiej byloby mi powiedziec w ktorym bym NIE trzymal.

    Z ciekawości - w którym? :-)

    Gree

  • 6. Data: 2005-01-27 23:14:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> wrote:
    > Z ciekawości - w którym? :-)

    No tak sobie napisalem ;)

    A nie trzymalbym np w tym:
    http://www.wbc.lublin.pl

    ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-01-27 23:39:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > A nie trzymalbym np w tym:
    > http://www.wbc.lublin.pl

    Albo www.okbank.pl

    :-)

  • 8. Data: 2005-01-29 09:14:27
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ctc1lh$opr$1@news.elsat.net.pl...

    > Albo www.okbank.pl

    Wiecie co? Mam chyba lepszy:
    http://republika.pl/bs_lazy/

  • 9. Data: 2005-01-29 09:32:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 29 Jan 2005 10:14:27 +0100, "Artur" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Wiecie co? Mam chyba lepszy:
    >http://republika.pl/bs_lazy/
    A co nie lubisz punków?
    http://republika.pl/bs_lazy/kontakt.htm
    Punk Kasowy w Łazach
    Punk Kasowy w Urzędzie Miasta Łazy

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 10. Data: 2005-01-29 11:20:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Wiecie co? Mam chyba lepszy:
    > http://republika.pl/bs_lazy/

    Uważasz, że trzymanie peniędzy w małym banku,
    który wznowił swoją przedwojenną działalność w 1950r
    i w tej formie działa dopiero 55lat jest stosunkowo
    wysoko ryzykowne? Możesz uzasadnić?