    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank dla wspólnoty mieszkaniowej ?
    Date: 5 Apr 2004 20:44:55 +0200

    > Coś mi się obiło o uszy, że jakieś banki mają ofertę dla wspólnot
    > mieszkaniowych...

    Owszem, niektóre (BŚl,BOŚ) usiłują nęcić swoją "specjalną ofertą" dla Wspólnot
    M. Jeśli przyjrzeć się ich TOiP, to to odstręcza.

    Uważam, że najbardziej sensowną ofertą jast aktualnie "biznes konto" Inteligo.
    Jedyny warunek, to konieczność przełamania przyzwyczajeń panów Zarządców,
    którzy nie widzą innego banku niż "marmurek".

    Na mój wniosek by przenieść tam rachunki, nasz zarządca żachnął
    się: "internetowy bank to jakiś taki niepewny, by w nim powierzać społeczne
    pieniądze"...