  • Data: 2004-04-05 20:37:19
    Temat: Re: Jaki bank dla wspólnoty mieszkaniowej ?
    Od: " dezet" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sdolina <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Słyszałem że PKO BP ma specjalny pakiet dla spółdzielni mieszkaniowych.
    > Niewykluczone że ta oferta jest również dla wspólnot mieszkaniowych.

    IMO nie jest istotne nazewnictwo kont: np."specjalny pakiet", czy "dla
    spółdzielni", czy W.M. Takie ogłaszanie przez banki swych produktów, to nic
    innego niż chwyt reklamowy, mający ściągnąć naiwnych klientów, którzy nie
    wiedzą, że można z dużym pożytkiem dla Wspólnoty wybrać KAŻDY rachunek
    przeznaczony "dla klienta instytucjalnego". Byleby mieć REGON + NIP.