  • 1. Data: 2002-12-01 13:41:23
    Temat: Jaki bank..??
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

    Bardzo prosze o pomoc. Chodzi mianowicie o wybor banku. Jestem studentem
    (jeszcze rok), chcialbym zalozyc ROR. Wymagania: bez stalych comiesiecznych
    wplat, mozliwie najwieksza ilosc bankomatow bez prowizji, 0 zl za
    prowadzenie konta. Raczej nie bede korzystal z dostepu do konta przez
    internet. Jeszcze raz bardzo prosze o pomoc osoby ktore dokonaly juz wyborow
    (plusy i minusy, zadowoleni badz tez nie) Z gory dziekuje za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-12-01 15:23:01
    Temat: Re: Jaki bank..??
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asd3i6$j3g$1@news.tpi.pl, Rafal wrote:

> [...]
    > dostepu do konta przez internet. Jeszcze raz bardzo prosze o pomoc
    > osoby ktore dokonaly juz wyborow (plusy i minusy, zadowoleni badz tez

    Podaj jeszcze:

    Gdzie studiujesz (albo przynajmniej wielkosc miasta) i gdzie mieszkasz,
    jesli to inne miejsce - jakie tam masz banki i bankomaty.

    Czy konto sluzyc bedzie do oszczedzania, jesli to jakiego rzedu przewidujesz
    saldo, czy bedziesz oscylowal w okolicy 0.

    Czy bedziesz wyjezdzal za granice, a jesli to gdzie.

    Czy potrzebujesz wplat gotowkowych, czy mozesz otrzymywac wplywy przelewami.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-02 07:31:54
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Rafal" <r...@i...pl> wrote in message
> [...]
    wyborow
    > (plusy i minusy, zadowoleni badz tez nie) Z gory dziekuje za podpowiedzi.

    PKOBP

    na początek idealne
    płacisz 1 zł , do tego 1,2 zł jak chcesz mieć dostęp do niektórych usług
    przez telefon

    przy stałych wpływach możesz dostać kredyt odnawialny w wysokości 6
    krotności wpływów

    a jak będziesz "się rozwijał" to możesz założyć do tego konto w inteligo i
    będziesz miał pełny dostęp przez Internet

    --
    pozdrawiam
    plusz