    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: Re: Jaka karta do płatności mobilnych?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 21 Dec 2015 14:02:22 +0100

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 09:48:19 +0100, Robert Winkler napisał(a):

    > Ja korzystam z wirtualnej karty w ING
    > http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karta-wirtu
    alna-ing-visa
    > Karta ma swój własny rachunek techniczny,
    > który normalnie trzymam pusty.

    To jest chyba właśnie taka karta, jakiej potrzebuję, zwłaszcza że - jak
    wyczytałem na stronie ING-u - płatności są autoryzowane kodem
    otrzymywanym przez SMS.
    Czy tak faktycznie to działa? (pytam, ponieważ na stronie banku jest
    jeden wspólny opis dla dwóch całkiem różnych kart, więc oczywiste to nie
    jest)

    > Wpłacam na niego kasę tylko chwile przez użyciem karty,
    > albo dzień, dwa przed planowanym odnowieniem jakiejś subskrypcji.

    I tu jest pewien problem, bo w ING-u mam tylko konto OKO, z którego za
    darmo mogę wykonać tylko jeden przelew w miesiącu, każdy następny jest
    płatny 10 zł, a ROR jest płatny. Czy da się jakoś te opłaty obejść?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof