    Subject: Re: Jaka karta do płatności mobilnych?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Winkler <n...@n...org>
    Date: Mon, 21 Dec 2015 09:48:19 +0100

    W dniu 20.12.2015 o 17:18, Chris94 pisze:

    > Pod choinkę zafundowałem sobie smartfona (a właściwie, to tzw. phableta)
    > i w ten sposób sam sobie stworzyłem nowe problemy, których wcześniej nie
    > miałem :)
    > Pierwszy z nich to płacenie bezpośrednio z telefonu.
    > Wiele ciekawych aplikacji domaga się opłat i to najchętniej przy pomocy
    > karty płatniczej, co budzi moje obawy, zwłaszcza w kontekście
    > opisywanych tutaj: news:563D1829.5010705@gazeta.pl problemów Roberta
    > Tomasika.
    > Ponieważ swojej zasadniczej karty płatniczej nie chciałbym wiązać z
> [...]

    Ja korzystam z wirtualnej karty w ING
    http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karta-wirtu
    alna-ing-visa
    Karta ma swój własny rachunek techniczny,
    który normalnie trzymam pusty.
    Wpłacam na niego kasę tylko chwile przez użyciem karty,
    albo dzień, dwa przed planowanym odnowieniem jakiejś subskrypcji.

    Inny sposób to na przykład karta upominkowa Google,
    którą można kupić w sklepie i zasilić nią
    wirtualną portmonetkę w Google Play
    https://play.google.com/intl/PL_pl/about/giftcards/
    Oczywiści, tym zapłacisz tylko za aplikacje w androidzie,
    jeśli aplikacja wymaga innych opłat, to jest to bezużyteczne.
    --
    Robert