    From: "k.b" <K...@w...PF.PL>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaka karta.
    Date: Thu, 20 Mar 2003 14:00:04 +0100

    > Z twoich wyjasnien wnoioskuje, ze nie odrozniasz karty VC od VE, zatem
    Na podstawie czego te wnioski. To że jest to dla mnie obojętne nie oznacza
    iż nie rozumiem różnicy. Zresztą napisałem jakie karty i gdzie posiadam. Nie
    stanowi dla mnie problemu planowanie operacji które będę chciał wykonać.
    Zasilenie rachunku z którego mają być dokonane wypłaty w bankomatach nie
    stanowi problemu w żadnym miejscu. Nie potrzebuję następnej karty kredytowej
    gdyż mam limit który mi wystarcza. Spodziewam się tylko iż w najbliższej
    przyszłości mogą się pojawić sytuacje iż będę potrzebował na następny dzień
    sporą kwotę gotówki - i aby jak najszybciej przy jak najmniejszych kosztach
    obejść limit bankomatu potrzebuję następną kartę. Przydaje się ona również
    na wyjazdach - gdyż Euronet nie jest tak samo popularny w całej Polsce (Np w
    Krynicy).

    > zamiest MC zaproponuje ci Maetro...;-)
    > Przedplacona Maestro ING kosztuje 9zl lub 15zl, zero kosztow prowadzenia
    > rachunku. Wyplaty z bankomatu ING w Polszcze 0,00zl, z innych 5,00zl.
    > Bezgotowkowe w kraju i za granica bez prowizji. Bankomaty za granica 3%
    > prowizji. Rozliczana za granica w EUR.

    Napisali - " wysokość wpłaty określa limit wydatków karty ". Ciekawe czy
    można to zrobić w 1dzień?
    Ale mało bankomatów + 5PLN/miesiąc wyciąg :(
    Dzięki - a może coś jeszcze. Może gdzieś tani ROR z kartą i pełne
    zarządzanie a nie tylko rozładowanie w banku z prowizją 5 PLN.

    Pozdrawiam
    k.b