eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch? › Re: Jak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch?
    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch?
    Date: Fri, 21 Apr 2017 11:25:29 -0500

    On 4/21/2017 10:44 AM, k...@g...com wrote:
    > Mam kartę kredytową w mBanku i nie chcę płącić opłaty rocznej, a zrobić sztuczny
    ruch na karcie, zrobić gdzieś transakcję na jakąś kwotę i zwrócić środki na konto i
    spłacić zadłużenie w ramach grace period. Jakaś darmowy sposób lub z niską prowizją?

    Postaraj się o dodatkową kartę. Ja ci podam na jakie nazwisko.
    Potem bede przelewał kasę na twoje konto, a zakupy robił kartą.
    Ty będziesz miał ruch a ja kartę której nie chcą mi dać.
    :)