eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zapłacić eurami, by najmniej stracić? › Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
  • X-Received: by 2002:a05:6902:1102:b0:669:1294:f90b with SMTP id
    o2-20020a056902110200b006691294f90bmr12470206ybu.340.1655817178206; Tue,
    21 Jun 2022 06:12:58 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6902:1102:b0:669:1294:f90b with SMTP id
    o2-20020a056902110200b006691294f90bmr12470206ybu.340.1655817178206; Tue,
    21 Jun 2022 06:12:58 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!feeder1-1.proxad.net!
    proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.128.88.MISMATCH!news-out.google.com!nntp
    .google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 21 Jun 2022 06:12:57 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <62b0cd3b$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    References: <t4klr2$rgf$1@gioia.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <t4n1ce$gl0$1@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <t53fpr$m60$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <62869bfe$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <6287e487$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <628bd693$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    <629903eb$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <62991d7e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <62a10f72$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a4dac0$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <62a78371$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b0c3b2$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <62b0cd3b$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 21 Jun 2022 13:12:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663708
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 20 czerwca 2022 o 21:40:48 UTC+2 cef napisał(a):
    > W dniu 2022-06-20 o 21:24, Dawid Rutkowski pisze:
    > > poniedziałek, 20 czerwca 2022 o 21:00:05 UTC+2 cef napisał(a):
    > >
    > >> Nie rozumiem tylko po jaką cholerę proszą, żeby zgłaszała się osoba trzecia
    > >> a potem nie mogą udzielić informacji.
    > >
    > > Popiszesz trochę reklamacji to przestaniesz się dziwić.
    > > Od banków łatwiej wyciągnąć kasę niż "przepraszam" - to to trzeba im z gardła
    wyrywać, ale i takie mam, jakbym był kobietą to bym sobie w ramki oprawiał i wieszał
    na ścianie ;>
    > >
    > > Lepsza może być chyba tylko taka historia, jak kiedyś czytałem, że ktoś się tak
    wqrwił na getout, że poustawiał kilkadziesiąt codziennych zleceń stałych na grosz z
    tytułem "kara dla getoutu za coś tam".
    > > Podobno zadzwonił do niego w tej sprawie ktoś z zarządu tego parabanku - ale nie
    wiem, czy przeprosił ;>
    > >
    > > No i jeszcze częstym bywa "syndrom mLinki", czyli trzy różne odpowiedzi od trzech
    "kąsultantów".
    > > Trzy, bo 3 wchodzi już w "wiele" w logice 4-wartościowej i odechciewa się
    człowiekowi dalej dzwonić.
    > >
    > > Jak masz chwilę to pisz kolejną reklamację o rżnięciu przez nich głupa.
    > Piszę tylko wtedy kiedy jestem zmuszony (pobrali coś nienależnie) albo
    > mnie wkurzyli czymś.
    > To raptem było nie więcej niż raz do roku w kilkudziesięcioletniej historii
    > w kilkunastu bankach.

    Cóż, nalegać nie będę, to jest specyficzny rodzaj sportu a DGCC ;>
    Jednak nie należy się bać reklamacji.
    Co więcej, nie należy bać się powtórnych reklamacji - doświadczenie pokazuje,
    że trafiają one do bardziej kumatych pracowników, którzy bardziej rozumieją, o co
    chodzi.
    Tylko trzeba wyraźnie zaznaczyć, że jest to powtórna reklamacja.

    A alior szybko odpisuje i potwierdzili, że wysyłają listem zwykłym, więc nie ma
    groźby konieczności
    pójścia na pocztę - swego czasu wkurzał mnie tak santander, wysyłając nagrody
    "przeprosinowe" poleconym
    (zainspirowali mnie do skorzystania z usługi "polecony do skrzynki").

    Dostałem właśnie kolejne 50zł - tylko nie wiem właściwie, czy znów za Ciebie, czy za
    znajomą,
    bo jakoś się aliorowcy nie potrafią wysłowić.
    Pitolą coś o tajemnicy bankowej - choć w regulaminie programu poleceń jest zgoda
    polecanego
    na pewne ujawnienie tajemnicy bankowej polecającemu - że polecający założył rachunki,
    coś wymienił, zapłacił kartą - no bo
    jak polecający dostał nagrodę to przecież wie, że polecający spełnił wymagania.
    Choć alior to próbuje ukrywać - jak dostałem nagrodę za żonę, to nie było tam
    wskazania, za kogo to.
    Ale to jest pole do nadużyć ze strony aliora - mogą rżnąć głupa, a do wyrwania
    nagordy potrzeba współpracy
    poleconego i polecającego.
    Inna sprawa, czy ludzie "polecają się" hurtowo - choć jak jest np. wspólny wyjazd to
    może tak być.
    A inni próbowali z tego zrobić wręcz rodzaj piramidy finansowej czy amwaya ;>
    Ale nawet jak dwie osoby na raz polecisz, a wypłata za 3 miesiące, to skąd wiesz, za
    kogo dostałeś?

    Cóż, napiszę jeszcze raz, żeby wyjaśnili.
    Może znów wypłacą 50zł? ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.06.22 13:51 cef

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1