eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zapłacić eurami, by najmniej stracić? › Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
  • X-Received: by 2002:a81:1710:0:b0:317:7511:109e with SMTP id
    16-20020a811710000000b003177511109emr25517877ywx.17.1655753046310; Mon,
    20 Jun 2022 12:24:06 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:1710:0:b0:317:7511:109e with SMTP id
    16-20020a811710000000b003177511109emr25517877ywx.17.1655753046310; Mon,
    20 Jun 2022 12:24:06 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!proxa
    d.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.128.87.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.goog
    le.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 20 Jun 2022 12:24:06 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <62b0c3b2$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.182;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.182
    References: <t4klr2$rgf$1@gioia.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <t4n1ce$gl0$1@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <t53fpr$m60$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <62869bfe$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <6287e487$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <628bd693$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    <629903eb$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <62991d7e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <62a10f72$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a4dac0$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <62a78371$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b0c3b2$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Mon, 20 Jun 2022 19:24:06 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663701
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 20 czerwca 2022 o 21:00:05 UTC+2 cef napisał(a):

    > Nie rozumiem tylko po jaką cholerę proszą, żeby zgłaszała się osoba trzecia
    > a potem nie mogą udzielić informacji.

    Popiszesz trochę reklamacji to przestaniesz się dziwić.
    Od banków łatwiej wyciągnąć kasę niż "przepraszam" - to to trzeba im z gardła
    wyrywać, ale i takie mam, jakbym był kobietą to bym sobie w ramki oprawiał i wieszał
    na ścianie ;>

    Lepsza może być chyba tylko taka historia, jak kiedyś czytałem, że ktoś się tak
    wqrwił na getout, że poustawiał kilkadziesiąt codziennych zleceń stałych na grosz z
    tytułem "kara dla getoutu za coś tam".
    Podobno zadzwonił do niego w tej sprawie ktoś z zarządu tego parabanku - ale nie
    wiem, czy przeprosił ;>

    No i jeszcze częstym bywa "syndrom mLinki", czyli trzy różne odpowiedzi od trzech
    "kąsultantów".
    Trzy, bo 3 wchodzi już w "wiele" w logice 4-wartościowej i odechciewa się
    człowiekowi dalej dzwonić.

    Jak masz chwilę to pisz kolejną reklamację o rżnięciu przez nich głupa.
    Jak obiecują odpowiedź to niech się wywiązują.
    Zawsze też można dodać o preferencyjnych warunkach wymiany, będzie na piwo na toast
    za udaną reklamację.
    Ale na wspominanie o Rzeczniku Finansowym to za mały kaliber sprawy ;>

    Ja jeszcze czekam, aż przyjdzie moja papierowa odpowiedź oraz co będzie z drugiej
    reklamacji o kolejne 50zł.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1