eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zapłacić eurami, by najmniej stracić? › Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.17
    4.213.MISMATCH!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!news-out.netnews.com!n
    ews.alt.net!fdc2.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pee
    r03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 20 Jun 2022 21:00:02 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.10.0
    Subject: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <t4klr2$rgf$1@gioia.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <t4n1ce$gl0$1@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <t53fpr$m60$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <62869bfe$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <6287e487$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <628bd693$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    <629903eb$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <62991d7e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <62a10f72$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a4dac0$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <62a78371$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    In-Reply-To: <62a78371$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 52
    Message-ID: <62b0c3b2$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.210.113
    X-Trace: 1655751602 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 447 178.43.210.113:51872
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4181
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663699
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-06-13 o 20:35, cef pisze:
    > W dniu 2022-06-13 o 15:18, Dawid Rutkowski pisze:
    >> sobota, 11 czerwca 2022 o 20:11:16 UTC+2 cef napisał(a):
    >
    >>> Skoro w tym piśmie było, że żeby udzielić mnie merytorycznej
    >>> odpowiedzi (o wypłacie dla osoby polecającej) proszą o zgłoszenie się
    >>> osoby polecającej, to teraz poprosiłem o merytoryczną odpowiedź, bo
    >>> wiem, że ta osoba się zgłosiła.
    >>> Ciekawe co dalej :-)
    >>
    >> alior szybko reklamacje załatwia.
    >> A że ogólnie z bankami nie należy dyskutować w innym trybie niż
    >> reklamacje, to sami na siebie bicz kręcą ;>
    >>
    >> W każdym razie póki co dali 50zł "w ramach zachowania pozytywnych
    >> relacji" - można i tak.
    >
    > W sumie na tym niedpatrzeniu są 50zł do tyłu, bo mnie na razie nie odebrali
    > tych bezzasadnie przelanych 50zł. Poczekam aż się zamknie temat
    > i dam na zbożny cel.
    >
    >
    >> Cóż, ciekawe, jaki ten list będzie, mam nadzieję, że na potwierdzenie
    >> odbioru
    >> poskąpią, już mi wystarczy podatek od nieruchomości (dobrze, że z tym
    >> pomyśleli
    >> i teraz wysyłali - po sezonie grypowym, ale przed urlopowym), zwykły
    >> polecony wpadnie do skrzynki.
    >
    > Moje reklamacje przyszły zwykłymi listami.

    W sumie temat można uważać za zamknięty.
    Ostatnia odpowiedź jest mniej więcej taka:
    "Analiza Pana zgłoszenia wykazała, że nie założył Pan kantoru walutowego
    z użyciem kodu rekomendacyjnego. Z uwagi jednak na zachowanie
    pozytywnych relacji pomiędzy Panem a bankiem, 30.05.2022 r. wypłaciliśmy
    50 zł na Pana rachunek bieżący w kantorze walutowym. Ze względu na
    tajemnicę bankową nie możemy udzielić Panu wyjaśnień w sprawie, która
    dotyczy osoby trzeciej. Jeśli osoba polecająca złożyła reklamację,
    otrzyma od nas odpowiedź."

    Czyli zachowanie relacji kosztowało bank w sumie 100zł z powodu
    najprawdopodobniej
    błędu przeglądarki, bo coraz częściej widzę, że tam gdzie coś mi się nie
    wyświetla albo nie działa, to winne są dodatki blokujące reklamy w
    Firefoksie. I tutaj pewnie też wpisany kod się nie załadował po
    przejściu do następnej strony.

    Nie rozumiem tylko po jaką cholerę proszą, żeby zgłaszała się osoba trzecia
    a potem nie mogą udzielić informacji.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1