  • Data: 2022-05-19 21:35:26
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak samo nie dostałem premii za cefa z p.b.b. - ale tu też nie mam jak sprawdzić
    ani złożyć reklamacji :(

    A co potrzebujesz do sprawdzenia?
    Kod na pewno wpisałem ten, który tu podałeś.
    (nie pamiętam w jakim wątku, ale do mnie adresowałeś tego posta z kodem,
    to skorzystałem i nawet pamiętam, że wysłaęłm info tu, że spełnione warunki)
    Potrzebujesz daty i kwoty transakcji czy jak to widzisz?
    Czy tylko zapytasz co z premią, bo wiesz, że wymieniłem walutę?