  • Data: 2014-08-31 10:09:49
    Temat: Re: Jak wyliczyć koszt użycia karty
    Od: Slavekk <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-31 08:30, Zbynek Ltd. pisze:

    > Hmmm... I tu trafiłeś w sedno :-)
    > Sporo miedziaków różnych krajów wala się po szuflandii. Ba, nawet i
    > papierków. Nie można wypić tylu kaw, żeby wydać wszystkie zbędne już
    > resztówki :-)

    Nie mówiąc o tym, że po pewnym czasie niektóre nominały stają się nieważne
    Kiedyś pani w kawiarni odrzuciła mi 100HUF w banknocie za to resztę
    wydała mi z użyciem banknotu 200HUF, który rok później też stracił
    ważność. Mam oba do dzisiaj ;)
    Czesi w ostatnich latach skasowali banknoty 50 CZK oraz wszystkie
    halerze. Też mam ;)

    Sławek