  • Data: 2002-01-05 16:09:36
    Temat: Re: Jak uwolnić się od PBK???!!!
    Od: "alexy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jest jeszcze jedno wyjscie - poprosic multibank o wystąpienie do PBK o ocenę
    >twojej zdolności kredytowej. W PBK mowisz, ze to ci potrzebne do wziecia
    >kredytu (to sposób podsuniety mi przez pracownikow PBK zawstydzonych
    >radosnymi pomyslami wlasnego pracodawcy). Kosztuje to chyba 50 PLN. Pytanie
    >tylko, czy to wystarczy w multibanku - trzeba do nich zadzwonic i zapytac.
    >
    >pzdr
    >wkg

    Dzięki za zainteresowanie. Niestety, to nie wystarczy w multibanku. Dzwoniłem
    i pytałem. Chcą historii rachunku i już. To znaczy tak twierdzi pannna z
    multilinii i kobieta z oddziału. Może należałoby zapytać jakiegoś "wysoko
    postawionego pana z centrali"?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----