  • 11. Data: 2004-01-03 18:33:00
    Temat: Re: Jak to zrobic? Pomocy!
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Slawek Kos wrote:

    > W Polszcze na Okeciu - tylko (?) EUR

    W Krakowie na lotnisku też taki jest. Przelicznik jest taki, że
    bardziej opłaca się wybrać złotówki i zamienić na EUR w kantorze obok.

    Wracając do pytania o przesłanie pieniędzy z zagranicy - najsensowniej
    jest po prostu je przywieźć.

    MichalL

  • 12. Data: 2004-01-03 18:39:08
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote in message
    > Wracając do pytania o przesłanie pieniędzy z zagranicy - najsensowniej
    > jest po prostu je przywieźć.

    Z Australii??? Nie ma chyba przelewu ktory by kosztowal wiecej niz przelot
    samolotem.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 13. Data: 2004-01-03 20:03:28
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Glenn <g...@o...pl> napisał(a):

    > http://www.moneybookers.com

    Tez sie zastanawialem - w tabelce 'fees' nie ma Australii z czego raczej
    wynika ze to nalezy do "International" - ergo Moneybookers zrobia zwyklego
    SWIFT'a. Poza tym dzialaja w oparciu o przelewy na konta bankowe - co jak w
    tym wątku zostało powiedziane moze zwrocic uwage GIIF i Wywiadu Skarbowego.
    Moneybookers dla klientow 'unverified' mają chyba limit coś ok 1000 $
    a dla 'verified' 20 tysięcy $.

    --
    Franz

  • 14. Data: 2004-01-03 22:56:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> writes:

    > W Krakowie na lotnisku też taki jest. Przelicznik jest taki, że
    > bardziej opłaca się wybrać złotówki i zamienić na EUR w kantorze obok.

    A jak (= przez kogo, w jakiej walucie) to jest rozliczane? W zlotowkach?
    Bo nie powinno tak byc.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 15. Data: 2004-01-04 16:31:47
    Od: "Jakob Saga" <j...@w...de>

    Hi,

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w
    > wiadomości news:bt3q75$ki4$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Euronet podobno umozliwia jednorazowo max 3900zl
    > Inne czesto mniej.
    > Sporo by sie trzeba namachac karta...;-)

    > Ehmmm.
    > W Ukrainie i Rosji podobno czesto spotykane - masz do wyboru
    > lokalnawaluta/USD
    > W Polszcze na Okeciu - tylko (?) EUR

    Wies dalej od mojej mozna wybierac EUR/CHF, jest to nawet dosc czese w
    okolicy (15km do franci, 50 do szwajcari, przy freiburgu).

    Jakob

  • 16. Data: 2004-01-05 22:53:05
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    Ewelina wrote:

    > Czesc,
    >
    > Potrzebuje pilnej pomocy! Moja babcia (wlasciwie to taka przyszywana babcia,
    > bo jest ona siostra mojej babci) mieszka w Australii. Z okazji slubu, chce
    > podarowac nam na nowa droge zycia pieniazki na upragnione mieszkanie. Powstal
    > jednak problem w jaki sposob przetransferowac te pieniazki tu do kraju. W gre

    zlota karta VISA (przynajmniej z Fortisu) upowaznia do odbioru gotowki z
    dowolnego bankomatu w Polsce BEZ prowizji - ale czy dziala tak samo
    jezeli karta jest zza oceanu? nie wiem :>

    --
    l...@s...pl

  • 17. Data: 2004-01-05 23:53:02
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Sprawdzilbym w PeKaO SA, w Australii jest sporo Polonii (pisze sie z malej czy duzej
    swoja droga??), mysle ze Twój problem nie jest pierwszy i to w ostatnim
    trzydziestoleciu.
    Moga byc tez miejscowym Polonusom (znowu duza na wszelki wypadek :-) znane lokalnie
    usadowione firmy swiadczace takie uslugi, jak i paczki do Polski na wzór "Fregaty"
    itp.
    Daaawno dawno temu to przez PeKaO mozna bylo rodakowi w kraju mieszkanie kupic :-)
    JaC