    From: "kolchez" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak to naprawde jest z tym BIK'iem?
    Date: Wed, 26 May 2004 16:46:35 +0200

    Dziekuje wam za odpowiedzi.Najciekawsze jest to,ze dostalem z banku w ktorym
    zakonczylem splacac ten kredyt zaswiadczenie o jego zakonczeniu na ktorym bylo
    napisane "Dziekuje i zapraszam do ponownego korzystania z uslug xxx
    Banku.".Wiec ja juz naprawde zaczynam sie w tym gubic.
    Mam wrazenie,ze ludzie siedzacy w zarzadach bankow oraz cali Ci cudowni
    analitycy to takie bucefaly bez wyobrazni.Kazdemu moze zdazyc sie jedno
    spoznienie (powtorze,zdazylo mi sie to tylko raz w ciagu calego kredytu),nikt
    nie jest doskonaly.Rozumiem notoryczne opoznienia.Ale jak mozna traktowac w
    ten sam sposob ludzi ktorzy sa uczciwymi klientami,ktorzy tylko przez losowy
    wypadek nie byli w stanie zaplacic raz w terminie,na rowni z tymi ktorzy
    zupelnie wymiguja sie od splacania!?
    I prosze mi nie mowic,ze jest to nie do obejscia,bo sam dostalem propozycje,ze
    da sie to zalatwic za 15% wartosc kredytu.Co to jest za kraj!!!Tylko ludzie z
    kapucha i skurwysynscy lapowkarze maja w nim jakies szanse przezycia!!!
    Uwazam,ze ta instytucja powinien sie ktos powaznie zainteresowac!Mowicie
    panowie,ze mozna dostac informacje na temat swoich danych umieszczonych w ich
    bazie!...a wiecie ile to trwa,trzy miesiace!Czy to jest powazna instytucja czy
    zmontowal ja Jozek w piwnicy!?

    Pozdrawiam wszystkich (...tych bez perspektyw zwlaszcza),

    PS.
    Przepraszam wszystkich za moja lacine,ale moze czlowieka poniesc
    jak....ehhh,szkoda gadac

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl