  • 1. Data: 2005-06-10 15:16:25
    Temat: Jak to jest z wybieraniem pieniędzy ?
    Od: "kontur" <c...@p...onet.pl>

    Witam. Wiem że to pytanie może i jest dla niektórych śmieszne ale prosze o
    odpowiedź.

    Sytuacja wygląda następująco.

    Mam załozone konto studenckie w banku PKO BP. W tej chwili bedac na studiach
    przebywam w innym mieście i moje pytanie jest następujące :
    Czy mobe bez problemu w odziale mojego banku w innym mieście podjąc wiekszą sumę
    w okienku okazując swój dowód osobisty i karte kredytową ??
    Pytam bo moj limit na karcie to tylko 400 złoty dziennie a potrzebuje wiekszej
    gotówki która jest na moim koncie.
    Wiem że najłatwiej iść i się spytać ale w tym pieknym oddziale przy którym
    mieszkam jest raptem jedno okienko i kolejka z 30 emerytów więc szkoda mi 2 h
    stania żeby się dowiedziec od przemiłej pani w okienku że nic z tego a że sesja
    w toku to w 2 godzinki troche mozna się nauczyć :)

    Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-06-10 16:09:56
    Temat: Re: Jak to jest z wybieraniem pieniędzy ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kontur wrote:

> [...]
    > stania żeby się dowiedziec od przemiłej pani w okienku że nic z tego a że sesja
    > w toku to w 2 godzinki troche mozna się nauczyć :)

    karta kredytowa do niczgo tu nie jest potrzebna o ile w ogole to jest
    karta kredytowa, bo cos mam wrazenie, ze mylisz pojecia
    Generalnie pko bp to pko bp niezależnie od oddzialu, wiec wyplacic na
    pewno sie da. Potrzebny bedzie dowod no i cos jeszcze o koncie, siakas
    ksiazeczka do konta, czy czy co ty tam masz. Jakas karta
    identyfikacyjna, nie wiem co ci tam dali.

  • 3. Data: 2005-06-10 18:21:58
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > ksiazeczka do konta, czy czy co ty tam masz. Jakas karta
    > identyfikacyjna, nie wiem co ci tam dali.

    Kombinujesz jak koń pod górę ;-)
    zapewne przyda się nr konta.

  • 4. Data: 2005-06-10 19:13:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    S.T. wrote:

    > Kombinujesz jak koń pod górę ;-)
    > zapewne przyda się nr konta.

    no liczyłem na to, że będzie gdzieś na tej karcie.
    Nie wiem co tam pko bp daje do konta przy jego otwieraniu.

  • 5. Data: 2005-06-10 19:18:55
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > no liczyłem na to, że będzie gdzieś na tej karcie.
    > Nie wiem co tam pko bp daje do konta przy jego otwieraniu.

    Jak to co, satysfakcję ;)

  • 6. Data: 2005-06-10 22:19:38
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-10 kontur napisał(a);

> [...]
    > Czy mobe bez problemu w odziale mojego banku w innym mieście podjąc
    > wiekszą sumę w okienku okazując swój dowód osobisty i karte

    Tata kiedys wyplacal na sam dowod (to jest chyba dyspozycja ustna czy
    cos takiego). O nic wiecej go nie pytali (bo i nic nie mial --
    pojechalismy do Zakopanego a tata zapomnial nesesera z pieniedzmi i
    czekami :P). Wiec pewnie wyplacisz. Nie wiem co by bylo gdybys
    probowal w agencji, ale w oddziale powinno byc ok.

    A w ogole to czemu to sobie zrobiles i wybrales PKO BP? :P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 7. Data: 2005-06-10 23:01:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > no liczyłem na to, że będzie gdzieś na tej karcie.

    Gdzie widziałeś nr rachunku na karcie płatniczej?

  • 8. Data: 2005-06-10 23:05:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kontur napisał(a):

    > Wiem że najłatwiej iść i się spytać ale w tym pieknym oddziale przy którym

    Iść i pytać to moim zdaniem najtrudniej.

    Najłatwiej to moim zdaniem zajrzeć na www.pkobp.pl i wykonać trzy
    kliknięcia:
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=7/id_p
    roduct=000000000000004/zone=-1/section=stud

    Polecam fragment dotyczący odmiejscowionej obsługi.

    Jeżeli to by Ci sie nie udało, to polecam www.pkobp.pl -> kontakt.
    Prościej się chyba nie da.

  • 9. Data: 2005-06-10 23:06:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Gdzie widziałeś nr rachunku na karcie płatniczej?

    W dawnych czasach w Pekao SA na karcie Maestro/EC - tej od czeków

    M.

  • 10. Data: 2005-06-10 23:42:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Gdzie widziałeś nr rachunku na karcie płatniczej?

    O jej. Nie na karcie płatniczej, tylko na czymkolwiek na którm ten numer
    rachunku zapisali.
    A kartę płatniczą z numerem rachunku widziałem.
    Dawna karta EC w Pekao SA.