    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak to jest z tymi PINami????
    Date: Wed, 29 Aug 2007 13:26:49 +0200

    Patrze, patrze a tu AP porozsypywal nastepujace haczki:
    > A co jeśli płatność kartą nie jest zatwierdzana PINem, a podpisem, o
    > który sprzedawca zapomni poprosić?
    > Ostatnio miałem taką sytuację, kwota była mała, zwróciłem kasjerce (dość
    > starsza pani...) uwagę, że zapomniała mnie poprosić o podpis. Co by
    > było, gdybym ja też zapomniał? Sklep miałby jakieś problemy?

    Zalezy... jeslibys reklamowal ta platnosc, to tak.
    Autoryzacja podpisem ma to do siebie ze mozna sprawdzic kto zlozyl
    podpis (grafolog). Jesli podpisu brak, to domyslnie jest racja po
    stronie klienta chyba ze sklep w jakis sposob udowodni ze to jednak
    klient dokonal spornej platnosci. Najbardziej wiarygodny dowod to
    nagranie z monitoringu
    --
    badzio