eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak to jest z odsetkiem osób spłacających KK w grace period? › Re: Jak to jest z odsetkiem osób spłacających KK w grace period?
  • Data: 2016-08-30 19:16:23
    Temat: Re: Jak to jest z odsetkiem osób spłacających KK w grace period?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 sierpnia 2016 15:18:23 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    >Na takim bankom nie zależy

    >Ale odsetki maksymalne pewnie.

    Maksymalne, jak u wszystkich, 10%.
    Tylko co z tego, jesli klient ich nie placi, bo unika :-)

    Ale ciezko pracuja, dzwonia, a moze by pan tak gotowke z limitu karty
    wybral, a nawet wiecej niz limitu :-)

    >Wg mnie w GP spłaca mało kto. Ale nie będe się starał tego tu
    >udowadniać- może gdzieś KNF jakies dane ma.

    No coz, wydaje mi sie, ze wcale nie tak malo kto, ale danych tez nie
    mam.

    >Ten fragment właśnie jest dla mnie niejasny

    Dla mnie juz tez nie.
    Choc wydzwiek calosci artykulu jest jeden - ci cholerni klienci nie
    chca sie zadluzac :-)

    >I tak i nie. Ludziska mieli "darmowe" karty z różnych promocji, z
    >kart tych nie korzystali, teraz zaczeły wchodzić opłaty to te
    >niewykorzystane polikwidowali.
    >Pamiętasz nie tak dawno gość tu na grupie pisał że ma konta w
    >kilkunastu bankach(tego nie rozumiem po co komu kilkanaście kont) i
    >zaczyna likwidować

    Kolekcjoner - hobby takie. Ale jak widac - i on uwaza za niezbyc
    potrzebne.
    No coz:
    a) konto warto trzymac, bo tam historia jest, mozna sprawdzic ze sie
    zaplacilo, jak sie po dwoch latach upomna,
    b) konto warto zamknac, za rok czy dwa bedzie nowa promocja :-)

    >Ano właśnie

    Tylko czy tacy ludzie zechca sie zadluzac na te 10% ?
    W miare mozliwosci - mysle, ze nie ...

    >A z drugiej strony kto rozsądny weźmie kartę z limitem większym od
    >swoich dochodów?

    A to akurat duzo calkiem rozsadnych osob moze wziac :-)

    >Ano właśnie

    Ale z drugiej strony - ja co prawda 1400 zl nie zarabiam, ale jakos
    limit mi duzo wiekszy wcisneli/przyznali ... to mysle, ze innym tez 4
    czy 5 tys nie skapili.
    Nawet przyklady (wcale nie) reprezentatywne sa wieksze ...

    J.