  • Data: 2002-02-25 09:55:22
    Temat: Re: Jak przesylac Euro w Polsce
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No zawsze mozna w BZWBK zalozyc konto walutowe w EURO i wplacic tam
    > zlotoweczki przelewem _zewnetrznym_ :)

    Nie, nie nie!
    Jak napisalem - chodzi o transakcje jednorazowa.
    Nie ma sensu zakladanie konta specjalnie do przeslania paruset euro.
    Po drugie, znajoma ma po prostu Euro w banknotach.
    _Zamienianie_ich_na_zlotowk_i, po to zeby wplacic na konto, ktore zostanie
    zalozone
    specjalnie w tym celu i zlikwidowane...
    Ja mysle, ze list wartosciowy bedzie prostszy i tanszy i szybszy.
    :-)

    Michal