  • 121. Data: 2022-04-28 21:32:13
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-kwietnia-2022 o 20:58, Kamil Jońca pisze:
    > Bo na takie rozwiązanie zgodziły się DWIE strony.

    Pogadaj z unijnymi biurwami.

    Ja tam się z Tobą zgadzam. Ale te biurwy... ;--)

  • 122. Data: 2022-04-28 22:16:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-27 o 18:31, _Master_ pisze:

    > Mniej

    Dwa dni mnie nie było i się obnażyłeś bezlitośnie :-)

  • 123. Data: 2022-04-29 10:49:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 28 Apr 2022 20:55:11 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Dlaczego MARŻA + Wibor?
    > A nie stały procent na tyle lat ile bank się odważy? ;-)

    Le Penówna wzięła 9 mln euro kredytu w kacapskim banku i na żadne wibory
    nie narzeka.
    Trzeba było zrobić jak koleżanka konfederastów, to byś się teraz nie
    mazgaił.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 124. Data: 2022-04-29 14:24:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-29-kwietnia-2022 o 10:49, Olin pisze:

    > Le Penówna wzięła 9 mln euro kredytu w kacapskim banku i na żadne wibory
    > nie narzeka.
    > Trzeba było zrobić jak koleżanka konfederastów, to byś się teraz nie
    > mazgaił.

    Zabawne.

    Większość Francuzów i każdy kandydat na prezydenta w tym kraju jest
    większym lub mniejszym putinofanem.

    A wg Bosaka lepenówka ma zbyt liberalne poglądy gospodarcze i rozmyte
    ideologiczne aby ją nazywać skrajnie prawicową.

    I tylko ona stanowczo wyraziła się o putinowskiej wojnie.

    Zapytaj się lepiej Mikrona komu sprzedawać broń, od kogo kupować gaz i z
    kim wisieć na słuchawce

    Żałość.pl

  • 125. Data: 2022-04-29 14:27:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-kwietnia-2022 o 22:16, cef pisze:
    > Dwa dni mnie nie było i się obnażyłeś bezlitośnie

    A jesteś w stanie napisać coś mądrzejszego?

    Na Twoim poziomie należałoby odpowiedzieć "A Ty jesteś głupi"

    Ale nie chce mi się tam schodzić ;-)

  • 126. Data: 2022-04-29 18:29:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-29 o 14:27, _Master_ pisze:

    > A jesteś w stanie napisać coś mądrzejszego?
    >
    > Na Twoim poziomie należałoby odpowiedzieć "A Ty jesteś głupi"
    >
    > Ale nie chce mi się tam schodzić ;-)

    Napisałem specjalnie dokładnie w Twoim stylu.
    Tak to niestety wygląda. Skoro zauważasz jak ktoś tak pisze,
    to może zacznij czytać swoje posty.

  • 127. Data: 2022-04-29 21:03:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-29-kwietnia-2022 o 18:29, cef pisze:
    > Napisałem specjalnie dokładnie w Twoim stylu.
    > Tak to niestety wygląda. Skoro zauważasz jak ktoś tak pisze,
    > to może zacznij czytać swoje posty.

    Tylko że Ty piszesz że "ja jestem głupi"

    Piszesz ciągle tylko o mnie.

    Zauważyłeś? ;0)

  • 128. Data: 2022-04-30 07:21:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Tak średnio chyba? Nie długoterminowo.

    Nie wiem.
    Raczej żaden bank nie da długoterminowo stałego -
    teraz chyba nawet jest odgórne ograniczenie na 5 czy 8 lat.
    Nie sądzę też żeby w jakimkolwiek banku siedział analityk,
    który przy tylu tarczach, socjalu i inflacji nie przewidziałby, ze
    jednak wskaźniki wzrosną.

  • 129. Data: 2022-04-30 07:21:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-29 o 21:03, _Master_ pisze:

    > Tylko że Ty piszesz że "ja jestem głupi"
    >
    > Piszesz ciągle tylko o mnie.
    >
    > Zauważyłeś? ;0)

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale większość dyskutantów od początku
    nie wierzyła, że można Ci cokolwiek wytłumaczyć i odstąpili.
    Ostatnie niedobitki odpadły jak zobaczyły, że nie rozumiesz nawet
    jak się ustala cenę chleba.
    Zostałem więc prawie sam na placu boju i piszę dalej do Ciebie, bo inni
    zwątpili
    i może dlatego odbierasz to tak osobiście.

    Próbowałęm na przykładach, zadałem nawet dodatkowe pytania, ale nie
    umiesz odpowiedzieć, a te pytania gdzie odpowiedzi są sprzeczne z Twoim
    przekazem zignorowałeś.
    Trzeba było jednak napisać elaborat a nie sypać ogólnikami:

    Z dyskusji wynika, że w temacie wibor nie masz nic do powiedzenia
    i przeszedłęś właśnie do partyjnego wykładania filozofii bankowości.
    Deklaracja, że zlikwidujecie np KNF to mżonka na dziś, więc czego
    oczekujesz?

    Jak pojawia się konkretne pytanie, to uciekasz w hasła
    typu banksterskie lobby czy lewackie mendy.

    Pytałem o ten zachód, który w tak cywilizowany sposób udziela kredytów,
    to nie potrafiłeś podać gdzie nie ma wskaźników typu wibor.

    Wygląda na to, że chciałeś po prostu pojęczeć, że chcesz inaczej,
    bo nie rozumiesz rynku.
    Taki przekaz ja wyniosłem.

    Jak by tak zebrać Twoje jęczenie
    (banksterka żeruje, faszystowskie zapisy, zmowa cenowa, pazerni banksterzy)
    to myślę, że mógłbyś próbować jako paskowy w TVP Info.

  • 130. Data: 2022-05-01 16:05:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Nie sądzę też żeby w jakimkolwiek banku siedział analityk,
    > który przy tylu tarczach, socjalu i inflacji nie przewidziałby, ze
    > jednak wskaźniki wzrosną.

    Może nie przewidzieć, ponieważ to zależy od polityki (wewnętrznej
    i zewnętrznej), a tak jest (pod tym względem) mocno nieprzewidywalna.
    --
    Krzysztof Hałasa