  • 1. Data: 2005-06-17 06:13:59
    Temat: Jak najwygodniej (najtaniej) płacić na amerykańskim eBay.com ?
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

    Witam

    Jak płacić za aukcje na eBay.com ? Nie mamy PayPal,
    PayPal akceptuje karty (chyba MasterCard, Visa, Discover,
    American Express, or electronic check (eCHECK) ).

    Jak płacić na eBay.com ?

    Założyć konto w Inteligo (dają darmową VISA - chyba ? ) ???

    Co polecacie, jak najwygodniej i najtaniej (małe prowizje) płacić
    Amerykanom za aukcje na ebay.com ?

    Pozdr.
    J.J.

  • 2. Data: 2005-06-17 07:27:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    dżej-dżej wrote:
    > Co polecacie, jak najwygodniej i najtaniej (małe prowizje) płacić
    > Amerykanom za aukcje na ebay.com ?

    PayPal. Bez tego ani rusz

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-17 07:32:23
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:d8tu2u$31j$1@news.onet.pl...

    > PayPal. Bez tego ani rusz

    A mogę sobie jakoś założyć konto PayPal ?

    Wiem, że (narazie) w Polsce niema PayPal...

    Proszę o bardziej szczegółową odpowiex....

    Dziekuje !

    Pozdr.
    J.J.

  • 4. Data: 2005-06-17 07:50:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik dżej-dżej napisał:

    > A mogę sobie jakoś założyć konto PayPal ?

    Znajdz kogos w stanach lub innym kraju gdzie PP dziala, kto zalozy konto
    w banku i ustanowi Ciebie wspolwlascicielem. Potem juz luzik.

    Bartol

  • 5. Data: 2005-06-17 07:58:47
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message

    > Znajdz kogos w stanach lub innym kraju gdzie PP dziala, kto zalozy konto w
    > banku i ustanowi Ciebie wspolwlascicielem. Potem juz luzik.

    Wyczytałem że można miec w Polsce konto PayPal ale tylko do wysyłania
    pieniędzy - i
    w sumie o to chodzi....

    Tylko, co to Card Verification Number (jakieś 3 cyfry na odwrocie ? ) ????

    I czy VISA ta z Inteligo nadaje się na PayPal ?

    Pozdr.
    J.J.

  • 6. Data: 2005-06-17 08:03:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dżej-dżej wrote:

    > Tylko, co to Card Verification Number (jakieś 3 cyfry na odwrocie ? ) ????

    cvv. ostatnie trzy cyfry na odwrocie karty na pasku podpisu.

  • 7. Data: 2005-06-17 08:52:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > I czy VISA ta z Inteligo nadaje się na PayPal ?

    Nie nadaje się. O Paypalu było tu wielokrotnie - poczytaj archiwum.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-06-17 10:25:24
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    dżej-dżej wrote:
    > "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message

    > Wyczytałem że można miec w Polsce konto PayPal ale tylko do wysyłania
    > pieniędzy - i
    > w sumie o to chodzi....

    mozna wysylac kase z Polski:
    https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=_displa
    y-approved-signup-countries
    ostatnia tabelka

    robie wlasnie eksperyment
    zarejestrowalem sie w PayPal z karta Inteligo
    na razie mam limit na platnosci do 100 euro
    trwa weryfikacje konta
    pobrali mi 1,5 euro, mam w blokadach na Inteligo

    wiec jak na razie wyglada na to, ze mozna uzywac karty Inteligo

    dam znac jak to sie skonczy :-)
    najwyzej bede w plecy 1,5 euro ;-)

    kursor

  • 9. Data: 2005-06-17 12:58:44
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

> [...]
    > pobrali mi 1,5 euro, mam w blokadach na Inteligo
    >
    > wiec jak na razie wyglada na to, ze mozna uzywac karty Inteligo

    Daj znać, jak to wygląda.....

    Pozdr.
    J.J.

  • 10. Data: 2005-06-17 13:52:44
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    dżej-dżej wrote:

    > A mogę sobie jakoś założyć konto PayPal ?
    >
    > Wiem, że (narazie) w Polsce niema PayPal...

    Zobacz inny wątek na ten temat, chyba można już płacić:
    https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_display-a
    pproved-signup-countries-outside