eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Jak ładnie podziękować za współpracę
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2009-07-09 15:46:37
    Temat: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: tom <j...@w...pl>

    Witam wszystkich
    Otóż zaliczam się już do rosnącego grona nie zadowolonych z usług Multi
    mieli kilka drobnych wpadek u mnie ale jestem wyrozumiały i cierpliwy,
    do czasu ... korzystałem z taryfy active i miałem regularne zwroty
    opłat za prowadzenie konta, w tym miesiącu nie chociaż spełniam wyagane
    warunki...
    i teraz pytanie czy da się coś na tym ugrac czy tylko zareklamować i
    podziękować za współpracę...
    Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam


  • 2. Data: 2009-07-09 17:09:23
    Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Otóż zaliczam się już do rosnącego grona nie zadowolonych z usług Multi
    > mieli kilka drobnych wpadek u mnie ale jestem wyrozumiały i cierpliwy,
    > do czasu ... korzystałem z taryfy active i miałem regularne zwroty
    > opłat za prowadzenie konta, w tym miesiącu nie chociaż spełniam wyagane
    > warunki...
    > i teraz pytanie czy da się coś na tym ugrac czy tylko zareklamować i
    > podziękować za współpracę...
    > Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam

    jezeli kwalifikowales sie do zwrotu i go nie otrzymales to powinienes
    zlozyc reklamacje, niech bank oddaje kase!

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 3. Data: 2009-07-09 17:50:45
    Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: tom <j...@w...pl>


    >
    > jezeli kwalifikowales sie do zwrotu i go nie otrzymales to powinienes
    > zlozyc reklamacje, niech bank oddaje kase!
    >
    No tak tyle to i ja wymyśliłem :)
    Pytanie czy może ktoś coś więcej wywalczył np. zwolnienie z opłat za
    kartę przez kilka miesięcy albo coś podobnego...lepszego :)


  • 4. Data: 2009-07-09 18:20:36
    Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    tom pisze:
    > No tak tyle to i ja wymyśliłem :)
    > Pytanie czy może ktoś coś więcej wywalczył np. zwolnienie z opłat za
    > kartę przez kilka miesięcy albo coś podobnego...lepszego :)

    W Multi nic się nie da wywalczyć.

    Jak masz tam KK, która robisz 2-3k PLN obrotu miesięcznie, spore wpływy
    na konto (trzy średnie krajowe) oraz normalne oszczędności, a następnie
    wyślesz wypowiedzenie wszystkich produktów pocztą to za około miesiąc
    oni wszystko zamkną. Nikt się nawet niczym nie zainteresuje :) Ot i
    JAKOŚĆ nie jakoś, w końcu to MULTIBANK, a nie jakiś tam bank.

    Po co chcesz mieć u nich konto ? Płacisz 2 PLN miesięcznie za kartę
    podczas gdy u konkurencji możesz mieć ROR za darmo (sensownie
    oprocentowany) bez żadnych warunków i np wszystkie bankomaty
    bezprowizyjne, a całość za np. 3 PLN miesięcznie. Nie brzmi to lepiej ? :)


    --
    Mithos


  • 5. Data: 2009-07-09 21:57:11
    Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: "Kris" <k...@w...pl>


    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h35cem$ldr$1@news.onet.pl...
    > tom pisze:
    >> No tak tyle to i ja wymyśliłem :)
    >> Pytanie czy może ktoś coś więcej wywalczył np. zwolnienie z opłat za
    >> kartę przez kilka miesięcy albo coś podobnego...lepszego :)
    >
    > W Multi nic się nie da wywalczyć.
    >
    > Jak masz tam KK, która robisz 2-3k PLN obrotu miesięcznie, spore wpływy na
    > konto (trzy średnie krajowe) oraz normalne oszczędności, a następnie
    > wyślesz wypowiedzenie wszystkich produktów pocztą to za około miesiąc oni
    > wszystko zamkną. Nikt się nawet niczym nie zainteresuje :) Ot i JAKOŚĆ nie
    > jakoś, w końcu to MULTIBANK, a nie jakiś tam bank.
    >
    A co byś chciał jeszcze. Wysłaleś wypowiedzenie, uszanowali Twoją wole i
    Tyle.
    Chyba że wysłałeś aby "szantażowac" licząc na ugranie czegokolwiek.
    Ale to niepowazne jest.

    --
    Pozdrawiam

    Kris


  • 6. Data: 2009-07-09 22:35:50
    Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Mithos pisze:
    > W Multi nic się nie da wywalczyć.
    >
    >
    > Po co chcesz mieć u nich konto ? Płacisz 2 PLN miesięcznie za kartę
    > podczas gdy u konkurencji możesz mieć ROR za darmo (sensownie
    > oprocentowany) bez żadnych warunków i np wszystkie bankomaty
    > bezprowizyjne, a całość za np. 3 PLN miesięcznie. Nie brzmi to lepiej ? :)

    Mithos, lubię twoje wątki, ale stajesz się trochę monotematyczny. W
    Multi nic nie wywalczysz, to prawda, ale tam po prostu wszystko jest.
    Czasem coś nie działa, ale tak bywa i nigdy nie miałem problemu z
    reklamacjami.
    Mam u nich konto, wszystko jest za darmo (taryfa AQ Intensive) i działa
    zgodnie z TOiP i regulaminami. Wkurza mnie to, jak często ostatnio
    zmieniają się regulaminy. Ostatnio, po dłuższym zastanowieniu i
    rozważeniu wariantów zdecydowałem się zostać. Bo bank nie jest od bycia
    pięknym i dobrym dla wszystkich, tylko, przynajmniej w moim przypadku,
    od sprawnego realizowania dyspozycji.

    PRowo bank leży. Cały koncept AQ jest według mnie do zaorania.
    Próbowałem kilkukrotnie korzystać z usług doradców, ale poziom
    wyedukowania i merytoryczny doradców, z którymi się spotkałem w żaden
    sposób nie spełniał moich oczekiwań. Z doświadczenia wiem, że jak już od
    wielkiego dzwonu stawię się w oddziale, to najlepiej łapać stażystę,
    który może niewiele wie (ale to podobnie jak doradcy AQ) to przynajmniej
    wykazuje się entuzjazmem.
    Nie jestem typem klienta, który potrzebuje private banking, tylko
    sprawnego systemu transakcyjnego i oddziału, kiedy potrzebuję coś w nim
    załatwić. I te potrzeby Multi załatwia i jest dla mnie najtańszy.
    Więc na Twoje "Po co checz mieć u nich konto" odpowiedzi może być wiele.
    Rozumiem, że realizujesz zasadę, że jeden niezadowolony klient zrazi
    iluśtam potencjalnych (twoje prawo), ale przybastuj już, proszę.


  • 7. Data: 2009-07-10 07:59:43
    Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>

    tom <j...@w...pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich
    > Otóż zaliczam się już do rosnącego grona nie zadowolonych z usług Multi
    > mieli kilka drobnych wpadek u mnie ale jestem wyrozumiały i cierpliwy,
    > do czasu ... korzystałem z taryfy active i miałem regularne zwroty
    > opłat za prowadzenie konta, w tym miesiącu nie chociaż spełniam wyagane
    > warunki...
    > i teraz pytanie czy da się coś na tym ugrac czy tylko zareklamować i
    > podziękować za współpracę...
    > Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam

    Spojrz na konto dzisiaj - mysle ze masz tam swoj zwrot oplaty za konto.
    Pisalem o tym wczesniej - wg jakiegos stukrotnie poprawianego regulaminu bank
    dokonuje zwrotu oplaty w ilus tam dniach, przy czym algorytm ich liczenia jest
    znany multibankowym specom. I oczywiscie przetrzymaja ten zwrot do ostatniej
    mozliwej chwili. U mnie wlasnie dzis zaksiegowano - jest 10-ty, pobrano oplate
    1-ego, przy czym zaksiegowano 2-giego, wiec znowu nawet nie ma na co sie
    wkurzac - ot po prostu multibank. Jakos.
    Mi zostal jeszcze miesiac i skladam wypowiedzenie umowy o swiadczeniu uslug
    bankowych. I zrobie to z duza przyjemnoscia.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 8. Data: 2009-07-10 13:52:48
    Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > Pytanie czy może ktoś coś więcej wywalczył np. zwolnienie z opłat za kartę
    > przez kilka miesięcy albo coś podobnego...lepszego :)
    Tak, ja mialem taka sama sytuacje i po reklamacji kupili mi wille w Sopocie
    i zaproponowali stanowisko wiceprezesa. Jednak o ile wille przyjalem, bo
    przeciez mi sie slusznie nalezala, to prezesury odmowilem, kierujac sie
    wrodzona skromnoscia.



  • 9. Data: 2009-07-10 16:49:50
    Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    filip lach pisze:
    > Mithos, lubię twoje wątki, ale stajesz się trochę monotematyczny. W
    > Multi nic nie wywalczysz, to prawda, ale tam po prostu wszystko jest.
    > Czasem coś nie działa, ale tak bywa i nigdy nie miałem problemu z
    > reklamacjami.
    > Mam u nich konto, wszystko jest za darmo (taryfa AQ Intensive) i działa
    > zgodnie z TOiP i regulaminami. Wkurza mnie to, jak często ostatnio
    > zmieniają się regulaminy. Ostatnio, po dłuższym zastanowieniu i
    > rozważeniu wariantów zdecydowałem się zostać. Bo bank nie jest od bycia
    > pięknym i dobrym dla wszystkich, tylko, przynajmniej w moim przypadku,
    > od sprawnego realizowania dyspozycji.

    Ty tutaj piszesz o AQ Intensive, a my o taryfie JA Active. To trochę dwa
    różne światy. Osoby, które bez większych problemów (i cyrków z ręcznym
    robieniem obrotów) mogą sobie pozwolić na to konto stanowią raczej
    wyjątki, bo i warunki na to konto są spore.

    Taryfa AQ Intensive jest faktycznie świetna ale zrób sobie porównanie
    tej taryfy do najzwyklejszego konto w Alior i zobacz co dla przeciętnego
    obywatela jest wygodniejsze, korzystniejsze i fajniejsze.

    Dla zabawy porównaj podstawowe konto (JA Active) w Multibanku z
    podstawowym kontem w Alior.

    No i które oferta jest ciekawsza ?


    --
    Mithos


  • 10. Data: 2009-07-10 18:11:19
    Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):


    > Ty tutaj piszesz o AQ Intensive, a my o taryfie JA Active. To trochę dwa
    > różne światy. Osoby, które bez większych problemów (i cyrków z ręcznym
    > robieniem obrotów) mogą sobie pozwolić na to konto stanowią raczej
    > wyjątki, bo i warunki na to konto są spore.
    Ale Ty potępiasz w czambuł Multi, a ja doceniam, że ten bank zrywa z fikcją
    "wszystko gratis dla każdego" i dokonuje skutecznej weryfikacji klientów
    dopasowując swój "portfel klientów" do strategii. BRE próbuje zrobić porządki
    w swojej działalności detalicznej, co w czasie kryzysu (niezależnie od tego,
    czy on jest, czy go nie ma)wydaje się być normalną rzeczą.

    > Taryfa AQ Intensive jest faktycznie świetna ale zrób sobie porównanie
    > tej taryfy do najzwyklejszego konto w Alior i zobacz co dla przeciętnego
    > obywatela jest wygodniejsze, korzystniejsze i fajniejsze.

    Zrobiłem i wypadło to niestety minimalnie niekorzystnie dla Aliora, mimo że
    mam tam konto dożywotnio gratis. Minusy Aliora to brak księgowania trzeciej
    sesji oraz mniej korzystne rachunki firmowe (albo płatne, albo z płatnymi
    przelewami) a także gorsze oprocentowanie produktów kredytowych.
    > Dla zabawy porównaj podstawowe konto (JA Active) w Multibanku z
    > podstawowym kontem w Alior.
    >
    > No i które oferta jest ciekawsza ?

    To nie jest dla mnie niestety atrakcyjna zabawa, bo i nie jestem targetem tych
    kont.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1