  • 1. Data: 2005-05-05 13:53:42
    Temat: Jak kradnie CITIBANK!!!
    Od: "Alcatras" <a...@o...pl>

    Ano tak:
    Przelewik wyslany w czwartek rano przed dlugim weekendem dofrunoł w srode
    wczoraj po południu!!! 6 dni!!!

    Niechlubny rekord , kasa przeszla do nich w czwartek napewno. Mieli w ciagu
    dnia 3 sesje elixirku i niezaksiegowali. Piatek dzien roboczy i tez nic.
    Poniedzialek tez , sroda rano i dalej nie ma. Interwencja ostry opierdol
    kierownika w oddziale i nagle kasa sie zjawia jak manna z nieba.
    A cala sprawa sie miala o kilka dni tych nedznych odsetek nawet na tym mnie
    zerzneli.

    Na szczescie to moja ostatnia przygod z Citizlodziajami.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-05 15:02:39
    Temat: Re: Jak kradnie CITIBANK!!!
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 5 May 2005 15:53:42 +0200, "Alcatras" <a...@o...pl>
    wrote:

    >Ano tak:
    >Przelewik wyslany w czwartek rano przed dlugim weekendem dofrunoł w srode
    >wczoraj po południu!!! 6 dni!!!

    Czyli 3 dni robocze. A co chciałeś?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Praga%209-11.0

  • 3. Data: 2005-05-05 15:31:02
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ano tak:
    > Przelewik wyslany w czwartek rano przed dlugim weekendem dofrunoł w srode
    > wczoraj po południu!!! 6 dni!!!
    Skąd i co to jest 'rano'?

    > Niechlubny rekord , kasa przeszla do nich w czwartek napewno.
    Widziałeś jak 'szła' żeś taki pewny?

    > A cala sprawa sie miala o kilka dni tych nedznych odsetek
    > nawet na tym mnie zerzneli.
    Jakich odsetek?
    Tych zerowych na ichnich kontach?
    http://skocz.pl/citi%

    > Na szczescie to moja ostatnia przygod z Citizlodziajami.
    Słusznie, ileż można dawać się rżnąć
    i do tego wciąż w jednym banku ;-)

  • 4. Data: 2005-05-05 15:43:42
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-05 17:31, S.T. wrote:

    > Jakich odsetek?
    > Tych zerowych na ichnich kontach?
    > http://skocz.pl/citi%

    Może kartę spłacał.

    --
    Peet

  • 5. Data: 2005-05-05 16:38:17
    Od: a...@o...pl

    > Czyli 3 dni robocze. A co chciałeś?

    pewny jestes? a nie czasem 2? klucil sie nie bede wiem ze ten bank uprawia
    rzniecie klientow na maxa............

  • 6. Data: 2005-05-05 16:40:50
    Od: a...@o...pl

    > Widziałeś jak 'szła' żeś taki pewny?

    trudno zeby nie doszla mieli 3 sesje zeby KIR wepchnal do nich te kase

    > Jakich odsetek?
    > Tych zerowych na ichnich kontach?

    bardzo drogich bo to 40 zl miesiecznie , jakich odesetek? od moich ciezko
    zarobionych pieniedzy

    > Słusznie, ileż można dawać się rżnąć
    > i do tego wciąż w jednym banku ;-)

    wlasnie dlatego

  • 7. Data: 2005-05-05 16:41:36
    Od: a...@o...pl

    > Może kartę spłacał.

    nie nie , to byl przelew na rachunek w citibanku zadna karta

  • 8. Data: 2005-05-06 11:04:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 5 May 2005 18:38:17 +0200, a...@o...pl wrote:

    >pewny jestes? a nie czasem 2? klucil sie nie bede wiem ze ten bank uprawia
    >rzniecie klientow na maxa............

    A teraz policz - piątek, poniedziałek, środa - trzy?