    From: "BM" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak korzystać z kalkulatora w expanderze
    Date: Thu, 5 Feb 2004 18:23:30 +0100

    > przypadku. Jak będę miał trochę więcej czasu, to przedstawie ją na grupie
    > (po pewnych uproszczeniach do postaci łatwo policzalnej); chyba że grupa
    nie
    > jest tym totalnie zainteresowana.

    Ja przeczytalem z uwaga i rzeczywiscie kurs CHF musialby byc bardzo
    stabilny, zeby wyszlo sie na to samo co w PLN.
    Na dniach musze podjac zyciowa decyzje i pozostaly mi dwa banki z roznymi
    ofertami:

    1. PLN = PKO BP Wibor3m+1.5% = 6,95%, raty malejace od 1670zl
    2. CHF = BPH PBK Libor6m + 3% = 3,29%, raty malejace od 1154zl

    Biore kredyt na 25lat. Dodatkowe koszty zwiazane z udzieleniem kredytu to:
    1. Dla PLN - 2393zl
    2. Dla CHF - 5160zl
    I to mnie ciagnie, zeby wziac na min jeden rok kredyt w PLN, a jak za rok
    sie ustabilizuje sytuacja na walutach to splace ten kredyt innym kredytem,
    bo PKO BP nie pobiera zadnych prowizji za wczesniejsza splate.

    Klamka zapadla na 99% na PKO BP :)

    Pozdr.
    BM