  • 11. Data: 2009-05-30 12:19:14
    Temat: Re: Jak gleboki jest kryzys
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gvr3am$dk1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:81577c7c-a335-4b3c-a038-d578cd3d5843@y17g2000yq
    n.googlegroups.com...
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1355,title,Kryzys-jest-b
    ardzo-gleboki---spotkanie-u-prezydenta,wid,11176527,
    wiadomosc_prasa.html

    > "Recesja jest głęboka, najgorsza od 70 lat - mówił Adam Glapiński,
    > doradca Lecha Kaczyńskiego, po zakończeniu spotkania prezydenta z
    > byłymi ministrami finansów - donosi "Dziennik.pl".
    >
    > chcialem zapytac czy juz mamy kartki i puste polki ?
    >
    > Tak wyglądał kryzys w socjaliźmie, gospodarce niedoboru.
    > W kapitaliźmie jest odwrotnie, kryzys widać po tym, że jest mnóstwo
    > towarów na półkach, których nikt nie kupuje.

    Ale władza ucieka co jakis czas, a chłopaki przebieraja nogami, kiedy im
    korytko znowu przyjedzie.
    To i wypisują różne brednie.
    A tak by mieli jedno KC i z nikim by się nie musieli dzielić ani przejmować
    jakimiś wyborami.
    I w końcu udowodnią, że w latach 70' było lepiej, niż teraz.

  • 12. Data: 2009-05-30 13:33:59
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    > Ohooo jak jednak wielu tęskno do różnych aspektów PRLu.

    Wtedy nie było tak dużej konkurencji ... konkurencji na ścieżce do
    komunistycznego "koryta". Była jedna elyta i cała reszta ludu pracującego
    miast i wsi upodlonego i bez perspektyw.

  • 13. Data: 2009-05-30 14:22:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 30 May 2009 00:48:03 -0700 (PDT), w
    <8...@y...go
    oglegroups.com>,
    k...@g...com napisał(-a):

> [...]
    > byłymi ministrami finansów - donosi "Dziennik.pl".
    >
    > chcialem zapytac czy juz mamy kartki i puste polki ?

    lepszy tekst walnal - 'wzrost w granicach bledu statystycznego'

    coz jaki prezio taki doradca hehehe

  • 14. Data: 2009-05-30 15:42:37
    Od: k...@o...pl

    > Wtedy nie było tak dużej konkurencji ... konkurencji na ścieżce do
    > komunistycznego "koryta". Była jedna elyta i cała reszta ludu pracującego
    > miast i wsi upodlonego i bez perspektyw.

    Ciekawe co też pod tymi telewizyjnymi hasłami masz na myśli. Można dyskutować
    albo nawet jest po za dyskusją np. aspekt wychowawczy czy ekonomiczny, zwłaszcza
    ten uzależniony od Unii i finansjery światowej ale z tym upodleniem to byłbym
    już ostrożniejszy bo chyba nie masz pojęcia jakim jest upodleniem mieszkanie
    kilku pokoleń w jednym czy dwóch pokojach na 45m2. Wyrzuceniem na bruk po
    trzydziestu latach pracy, świadomość, że mogę sobie pozwolić tylko, jeżeli w
    ogóle na jedno dziecko bo stancja w uniwersyteckim mieście kosztuje więcej niż
    moja pensja miesięczna. Tylko nie przeciwstawiaj historyjek kilku
    prześladowanych za PRL-u przeciw milionom, których dotyczy upodlenie
    przedstawione przeze mnie. O wielu istotnych sprawach nie wspominam bo mi się
    nie chce pisać. Zwłaszcza, że to i tak nic nie da, mało tego jest jak jest bo
    tak musi być i z tym trzeba się pogodzić co nie znaczy, że można sobie bezkarnie
    łgać.

  • 15. Data: 2009-05-31 12:08:54
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    k...@g...com napisał(-a):

    ardzo-gleboki---spotkanie-u-prezydenta,wid,11176527,
    wiadomosc_prasa.html

    > lepszy tekst walnal - 'wzrost w granicach bledu statystycznego'
    >
    > coz jaki prezio taki doradca hehehe

    bo to zaden doradca tylko typowy pisoimbecyl, gdyby przedstawili spadek o
    0,8 o by stwierdził, że sytuacja jest katastrofalna i jaki to ogromny spadek
    mamy.... ale jacy wyborcy taki prezydent i jego "doradcy" z Bugajem na
    czele...
    jedyne co potrafią to sabotować i świadomie szkodzić Polsce.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 16. Data: 2009-05-31 20:27:42
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    <k...@g...com>

    >"Recesja jest głęboka, najgorsza od 70 lat - mówił Adam Glapiński,

    >chcialem zapytac czy juz mamy kartki i puste polki ?

    Kiedy sie czyta tak debilne i idiotyczne slowa to nie wiadomo czy smiac sie
    czy plakac.
    Podobnie jak ty, zareagowali w pierwszej fazie krachu w Islandii (ponad pol
    roku temu) nasi rodacy, ktorzy tam pracuja.
    Tez tak samo rozumuwali, nauczeni przez lata zycia w komunie, ze jak kryzys
    gospodarczy, to puste pólki i kartki.
    Tak wiec nasi rodacy rzucili sie natychmiast do regalow w hipermarketach
    islandzkich i wykupili na pniu wszystek cukier i makaron. Zaszokowani
    przedsiebiorcy islandzcy zaczeli natychmiast dostarczac nowe partie tego
    towaru i po kilku dniach sklepy byly zawalone cukrem i makaronem.
    Bo kryzys w kapitalizmie, ciezki idioto koministyczny, nie polega na pustych
    pulkach, lecz wrecz odwrotnie, na pólkach zawalonych pod sufit towarem,
    ktory "nie idzie", bo spada sila nabywcza ludnosci, z powodu bezrobocia i
    znaczenego zmniejszenia zakupow.
    Tak wiec debilu, gdy widzisz pelne pólki - to wtedy wlasnie jest najwiekszy
    kryzys, a nie wtedy gdy puste.
    Puste pólki to przeciez wymarzony RAJ dla producentow, ktorzy marza nie o
    czym innym, jak wlasnie o napelnieniu półek.
    Juz 20 lat mija od poczatku polskich przemian a ty nadal tkwisz w komunie.
    Radze ci wyjechac na Bialorus, ale najlepiej do Korei Polnocnej.

    Pester

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4117 (20090530) __________