  • 1. Data: 2002-02-28 21:09:23
    Temat: Jak dziala RO w MultiBanku ?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Jw. to znaczy w jak praktyce dzialaja przelewy z rachunku oszczedniosciowego
    na ROR, czy to jest on-line podobnie jak mBanku (z eMaxa na eKonto) ??? Na
    infolinii powiedzieli, ze on-line.
    Chodzi oczywiscie o przelew np. przez WAP jak jest potrzebna wieksza kasa
    natychmiast.
    z gory dziekuje
    pzd

  • 2. Data: 2002-02-28 21:19:50
    Temat: Re: Jak dziala RO w MultiBanku ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > infolinii powiedzieli, ze on-line.
    > Chodzi oczywiscie o przelew np. przez WAP jak jest potrzebna wieksza kasa

    Tak jak w mBanku - mozesz "doladowac" przed wyjsciem na zakupy - ale... :)
    No wlasnie jesli masz limit 2000, dodasz sobie 1000 - to pamietaj ze po 24
    znowu wroci ci do 2000.

  • 3. Data: 2002-02-28 23:06:32
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Tak jak w mBanku - mozesz "doladowac" przed wyjsciem na zakupy - ale... :)
    Czyli "w trakcie zakupow" moge zrobic przelew przez WAP i bedzie zaraz na
    ROR ? Doradca cos bakal ze po 12 bedzie kasa, moze mu sie pomylilo i
    chodzilo o powrot pieniedzy na ROR... Jutro zobacze jak to dziala te "ich
    on-line".

    > No wlasnie jesli masz limit 2000, dodasz sobie 1000 - to pamietaj ze po 24
    > znowu wroci ci do 2000.
    Wiem, tylko troche bez sensu jest to, ze nie mozna samemu zrobic przelewu z
    ROR na RO przez internet i WAP :((( Tylko automatycznie. Ogolnie fajny
    produkt, tylko troche niedopracowany. W mBanku jest wieksza swoboda z eMaxem
    :)
    pzd

  • 4. Data: 2002-02-28 23:38:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > ROR na RO przez internet i WAP :((( Tylko automatycznie. Ogolnie fajny
    > produkt, tylko troche niedopracowany. W mBanku jest wieksza swoboda z

    Miejmy nadzieje, ze poprawia :)