  • 131. Data: 2016-11-14 04:03:39
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/13/2016 7:10 AM, Krzysztof Halasa wrote:

    > Tak się składa, że byłem w różnych mniej i bardziej egzotycznych
    > miejscach, także w różnych "interesujących" momentach, i takie
    > zachowania jak w tym sklepie spotkałem zdecydowanie nie tylko w Polsce.
    >
    > Faktem jest, że w niektórych miejscach jest tego mniej. Społeczeństwo
    > bogatsze, potrafi przeliczyć koszt straconego czasu i to, co sobie
    > pomyśli sąsiad albo kolega z pracy? Ale wystarczy że zdarzy się jakaś
    > np. katastrofa i najgorsze instynkty zaczynają królować.
    > W części ludzi, oczywiście - to nigdzie nie jest 100%.

    Ale byłeś również w różnych miejscach w których takiego zachowania nie
    spotkałeś.

    I właśnie o to chodzi, zebyśmy wreszcie dorośli do takich zachowań.
    W co raczej wątpie. Mentalność narodu zmienić jest ciężko.

  • 132. Data: 2016-11-14 07:28:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-14 o 03:56, witek pisze:

    > Chyba, ze w umowie zastrzeglo sie mozliwosc zmiany.

    A jak się przeoczyło i nie zastrzegło?

  • 133. Data: 2016-11-14 07:31:26
    Od: z <...@...pl>

    > Jedno z Twoich imion? :)

    Masz jednak zryty ten beret :-)

  • 134. Data: 2016-11-14 07:37:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-14 o 00:00, Budzik pisze:

    > Mam maniere sprawdzania ceny za kg wiec to mnie nie dotyczy.
    > Poza tym, jak rozumiem, z nie sugerował ze w lidlu czy w biedrze jest drogo
    > tylko ze na polce jest cena x a w kasie okazuje sie ze >x

    To był łopatologiczny przykład żeby każdy zaczaił.
    Cokolwiek myślący klient zna takich przypadków wiele i nie tylko w sklepach.

    Ale przecież szersze poruszanie tematu oszustwa i jego piętnowania jak
    widać może być źle zrozumiane a i wyrywania zdań z kontekstu jest modne.

    Jestem zdziwiony że jest w narodzie aż taka pobłażliwość dla naciągaczy,
    oszustów i złodziei.

  • 135. Data: 2016-11-14 08:05:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 58287f6c$0$5143$6...@n...neostrada.pl

    > Ci co potrafią łapać wisienki robią dokładnie to samo tylko przed komputerem. Jest
    ima łatwej bo nie muszą się wstydzić że

    "z" 58259701$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    > Bo nie skumałeś że zostałeś okradziony ;-)

    Doświadczenie uczy -- zło, którego bezskutecznie doszukujesz
    się u innych ludzi, zazwyczaj znajdziesz u siebie. :)

    [ale i cóż z tego, że wiemy o tym, iż nasz interlokutor jest
    złodziejem, skoro nie poznamy nazwiska tegoż osobnika?!]

    https://youtu.be/lks1fFWcp8g "Nuklearne gry" - cały film dokumentalny. Lektor PL

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 136. Data: 2016-11-14 08:05:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 58295a3c$0$663$6...@n...neostrada.pl

    > Masz jednak zryty ten beret :-)

    O!! Aż tyle imion!

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 137. Data: 2016-11-14 08:42:34
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2016-11-13 o 23:17, cef pisze:

    > Nie słyszałem, żeby lamentował. Za to słyszę czasem o zmianach,
    > albo skonkretyzowaniu regulaminów, ale o szczegóły to nie do mnie.
    > Ene-cośtam jest w tym ekspertem :-)

    przypomniała mi się słynna promocja tabletowa bodajże BNP Paribas
    jak nagle zaczęli po swojemu interpretować regulamin promocji

    Marcin "lolekanabolek"

  • 138. Data: 2016-11-14 09:17:30
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 11-11-2016 o 11:14, z pisze:

    > Prosty przykład.
    > Cena na półce/banerze/reklamie inna a w systemie inna.
    > I zawsze jest na moją niekorzyść i zawsze spowodowana niedopatrzeniem...
    > A gdzie uczciwość i rzetelność kupiecka?
    > Cóż chyba nie jestem odpowiednim targetem :-)
    > Szkoda życia.

    Ostatnio (31.10) trafiłem na sytuację odwrotną ale w Makro.
    Znicze pakowane po 2 szt - według opisu cena za szt coś koło 6zł, a
    czytnik i na kasie dawał 6zł za dwa. Inne większe, też pakowane po 2 -
    8zł za szt a na kasie 8zł za parę. A obok stały mniejsze też pakowane po
    2 - pisało 5zł za sztukę i czytnik pokazywał zgodnie z opisem - 10zł za
    parę.
    Gdyby nie ten ostatni przykład (takich zgodnych z opisem było więcej)
    pomyślałbym, że robią wyprzedaż bo data przydatności mija jutro, ale tak
    to nie wiem co myśleć - może faktycznie niedopatrzenie.

    Wziąłem oczywiście te większe, droższe bo były tańsze :).
    P.G.

  • 139. Data: 2016-11-14 09:28:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 11-11-2016 o 10:13, spider pisze:

    > Nie przyzwoitość, a elementarna uczciwość. Zapewne większość tych
    > cwaniaków to ludzie wychowani w PRL i w tamtych czasach kradli i
    > oszukiwali jak tylko była okazja. Takie wychowanie, jeszcze ze dwa
    > pokolenia i się może poprawi.

    Miałbym wątpliwości.
    Dopóki z góry będą szły przykłady typu "robimy ustawę aby Trybunał
    wreszcie odblokować", a w treści, że sprawy w kolejności wpłynięcia
    to jeszcze nie można zaczynać liczyć tych pokoleń które mają minąć aby
    ludzie odzwyczaili się od nieuczciwości.

    P.G.

  • 140. Data: 2016-11-14 09:37:43
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 13-11-2016 o 18:53, z pisze:

    > Jest. Nikt temu nie zaprzecza tylko tego oszustwa nie da się udowodnić

    Nie zauważasz tej różnicy, że bankowy wisienkobiorca nigdy podczas tego
    'procederu' nie musi skłamać, a ktoś kto kupuje 6 opakowań kawy, a za
    chwilę wraca z pustymi opakowaniami musi mijać się z prawdą twierdzą, że
    wypił, ale mu nie smakowało.
    P.G.