  • 1. Data: 2007-09-21 13:08:15
    Temat: JAK ZAROBIC POWAZNE PIENIADZE - czyli zwiększ swoje zarobki w prosty sposób
    Od: k...@g...com

    Mozesz zarobić 15000 zl chyba, ze nie chcesz?
    Pisze do Ciebie bo wiem ze na pewno skorzystasz i zarobisz!
    Nie wierzysz? To oczywiste, kto da 15000 za nic? A jednak!!!! Po
    pierwsze nie za nic bo wklad jest 5 zl po drugie potrzebujesz troszke
    pracy doslownie 20 - 30 minut jednorazowo np. dzis albo jutro!) Tez
    nie wierzylem ale sie przekonalem! Zarobisz jak kazdy kto bierze w tym
    udzial ok. 15000 zl w okragly miesiac! (ja dokladnie zarobilem 25435
    zl w miesiac bo poswiecilem 3 godzinki a nie 30 minut! Oplacalo sie :)
    Opowiem jakie to latwe i proste ale jesli nie masz teraz 5 minut zeby
    spokojnie przeczytac o tym zapisz tego maila I wroc jesli bedziesz
    miec czas :) Tak wiec pomysl czy warto sie troszke zaangazowac zanim
    pochopnie wyrzucisz tyle forsy (co miesiac 15000 zl lub wiecej) to
    zalezy od Ciebie! Moi znajomi juz przestali nazekac na brak kasy,
    wciagneli si jak zobaczyli na wlasne oczy , a mowilem od razu
    wejdzcie w to, wiadomo nawet znajomi czasami sa nieufni hehe teraz si
    z tego smieja! Hehehe. Jak sobie przypomne ich miny jak opowiadali o
    tym jak zajrzeli na konta!! Hehe. A zreszta mi tez szczena opadla jak
    zobaczylem konto! A teraz moje konto wciaz roslo i dalej rosnie. A jak
    tak dalej pojdzie zostane milionerem z jednego internetowego biznesu -
    czy jest to mozliwe?!
    Nawet teraz jak to pisze, dziwi mnie ile osob musi ciezko pracować by
    utrzymac dom, swoje dzieci lub po prostu zbiera na kino lub komputer.
    Dziekuje teraz temu kto wyslal mi tego emaila i przedstawil mi ten
    pomysl, dziekuje, ze naklonil mnie do tego, aby zrobic jeden maly skok
    w bok od szarego zycia i zainwestowal pieniadze po to by wlozone -
    pracowaly dla mnie - a nie ja na te pieniądze!! Nigdy nie zarobiłem
    mniej niz 14 000 zł z kazdej okazji. : )

    Teraz udowodnie Ci, iz jest to LEGALNY BIZNES!! Nie potrzebujesz
    niczego sprzedawac! Nie potrzebujesz rozmawiac o tym z przyjaciolmi,
    rodzina lub z nikim innym (chyba, ze chcesz). W dodatku, jesli jestes
    niesmialy(a) to problem masz z glowy - bo nie musisz miec
    bezposredniego kontaktu z drugim czlowiekiem. Ktokolwiek kto trzyma
    reke na pulsie moze osiagnac sukces i wzbogacić sie o kilkadziesiat
    tysiecy złotych. Jesli wierzysz, ze kazdy ma swoje piec minut to po
    prostu zrob krok po kroku tak jak jest to napisane ponizej! To Twoja
    szansa na zmiane Twojej przyszlosci!

    To jest NAJTANSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia
    prawdziwych pieniędzy przez Internet w takim KROTKIM czasie.

    Ten program dziala I niewazne z jakiego kraju jestes albo w jakim
    przebywasz. Nie wazne ile masz lat. I na dodatek nie bedziesz
    potrzebowac specjalnej wiedzy lub talentu. Nie bedziesz przegladal
    stron internetowych, nie bedziesz nigdzie dzwonic, klikac w banery,
    lub SPAMowac, nie bedziesz takze placic za reklamy itp. Wszystko czego
    potrzebujesz to:

    - Konto w banku (najlepiej z mozliwoscia obslugi przez internet ale
    nie koniecznie)

    - I okolo 20-30 minut twojego czasu jednorazowo!

    KROK 1
    Niezaprzeczalne prawo natury jest takie, zeby zarobić musisz cos od
    siebie dac!
    Wiec pierwsze co musisz zrobic to zainwestować 5 zl. Jak mowi Robert
    T. Kiyosaki - "jesli nic nie zainwestujesz - nic wiekszego nie
    zyskasz!". Im szybciej zainwestujesz tym szybciej zaczniesz zarabiać z
    powiekszajaca sie rzesza ludzi!! Wiec, jak NAJSZYBCIEJ przelej 5zl na
    PIERWSZE znajdujace sie ponizej konto bankowe z notka mowiaca
    (tytulem):

    "Prosze, dodaj mnie do swojej listy mailowej"

    Chce, zebys wiedzial, ze jest to po to aby UTRZYMAC TEN PROGRAM
    LEGALNYM!.
    To naprawde proste!!
    Gdy wyslesz 5zl na pierwsze konto z ponizszej listy, to po prostu
    mozesz juz sie szeroooko usmiechnac :) Nie wiem czy wiesz, ale ju
    czerpiesz z tego programu wielkie korzysci!! Nawet nie zdajesz sobie z
    tego sprawy :)

    Oto obecna lista:

    1. Nr. konta: 59194010764643208100000000

    2. Nr. Konta: 19114020040000320202029098

    3. Nr. konta: 74114020040000320202507870

    4. Nr. konta: 50102055581111116136900073

    5. Nr. konta: 88 1140 2004 0000 3802 4828 2691

    (jako dane przy przelewie mozna podac swoje dane jezeli takowe sa
    wymagane)
    (pami taj !! wplac 5 zl na konto nr.1 potem skasuj je a na dole dopisz
    swoje konto przesuwajac cyferki 1 , 2 , 3 , 4 , 5!)

    KROK 2

    Gdy juz wyslales 5zl. Na konto znajdujace sie na 1 miejscu listy (wraz
    z ta dodatkowa notka - To BARDZO wazne!), nastepna rzecza, ktora
    musisz zrobic to zrobic kopie tego maila, po to by wyslac go ponownie
    (korzystajac z twojej ksiazki mailowej albo reklamowac na swojej
    stronie www - tak jak ja zrobilem) do np. 40 osob (zapamietaj, ze 40
    osob to dobra liczba do wzbogacenia sie, ale mozesz zareklamowac to w
    darmowy sposob w Internecie przez co wiecej ludzi to zobaczy i mozesz
    wiecej zarobić!).

    A teraz pora na dowody! POTRZEBUJESZ DOWODU? Tutaj sa przykladowe 3
    osoby (oczywiscie nie sa to wszystkie!!), ktore testowaly ten program
    i ktore zainwestowaly nic innego jak 5zl. I 30 minut swojego czasu!:

    "Jaki wspanialy plan! Zrobilem wszystko co mi poradziliscie z jakies 3
    tygodnie temu i co prawda nie udalo mi sie uzbierać 15 000 o ktorych
    mowiliscie, ale te 9 135 zl tez mnie powalily a jest jeszcze
    tydzien!!:))"

    Tomasz Watorek , Warszawa

    "Czesc. Tu Justyna! No coz - co moge powiedziec? DZIEKUJE BARDZO
    BARDZO BARDZOOO MOCNO:))))) wyslalam 40 maili tak jak mowiliscie i w
    sumie zapomnialam o calej tej sprawie bo tak naprawde nie wierzylam w
    to, a te 5 zlotych to jeszcze nikogo nie uratowalo. Ale jak zobaczylam
    moje konto po kilku tygodniach to sie zalamalam!!!!! W tym dobrym
    znaczeniu!:)) bylo tam prawie 15000 zlotych!!! I jak ja to teraz wydam
    tak szybko?:)) przeciez za kolejnych 30 dni bede miec tego
    wiecej:P:)))) DZiekuje jeszcze raz!!!!:*"

    Justyna Tojan, Strzelce Opolskie

    "Bylem zaskoczony kiedy zobaczylem moje konto!! Przez 3 tygodnie na
    moim koncie znalazlo sie 9 440zl. Na poczatku myslalem, ze to jakis
    blad wkradl im sie do kompow. Ale potem wyplacilem pieniadze i kupilem
    sobie zaje*istego kompa!!nareszcie!!:))) Dzieki dzieki dzieki!! "

    Ryszard Bodler, Gdansk

    Kilka miesiecy temu, kazdy z tych ludzi robil dokladnie to samo co Ty
    teraz w tej chwili - czytal to i sie zastanawial!

    A tutaj troszke matematyki :

    Kiedy wyslesz swoje maile, bedziesz na 5 miejscu listy. To najlepsza
    pozycja po to by zarobic powazne pieniądze! zaden inny program nie
    daje tak wysokich I realnych pieniędzy z roznych powodow, ktore
    wytlumacze ponizej. Jak dlugo bedziesz wysylac maile do ludzi, ktorzy
    beda zainteresowani programem, mozesz spodziewac sie, ze srednio
    odpowie na nie 25% ludzi. Ale badzmy bardziej pesymistyczni i dajmy na
    to, ze tylko 12,5% dla utrudnienia.

    Gdy wyslesz 40 maili do roznych osob, mozesz spodziewac sie ze 5 z
    nich zrobi dokladnie to co Ty (12,5% z 40= 5). Ale tym razem twoj
    adres mailowy przesunie sie na 4 pozycje. Wtenczas juz bedzie o tym
    programie wiedzialo 200 osob (5 x 40).

    Z tych 200 ludzi, udzieli sie 25 (12.5% z 200=25), wiec dalsze 1 000
    maili (25 x 40), podniosa twoj numer na 3 pozycje.

    Z tych 1 000 ludzi, mozesz spodziewac sie, ze udzieli sie 125
    osob(12.5% z 1000= 125), wiec dalsze 5000 maili (125 x 40) podniesie
    Twoje konto na 2 pozycje w liscie.

    A z tych 5 000 ludzi, mozesz spodziewac sie 625 osob, ktore sie
    udziela (12.5% z 5 000=625), wiec kolejne 25 000 osob (625x40)
    podniesie TWOJ NUMER KONTA na 1 pozycje!!

    I teraz, z 25 000 ludzi, mozesz spodziewac sie, ze 3125 z nich odpowie
    (12.5% z 25 000=3 125). A w tym czasie to Ty bedziesz na 1 miejscu!
    Wiec dostaniesz:

    15 625 zlotych!! (3125 x 5zl)

    Wiec, jak Twoj numer znajdzie sie na 1 pozycji przez kolejne kilka
    dni, to bedzie Twoj czas na to by zbierac pieniądze! Przez serie 30
    dni, te pieniądze beda wyslane przez kilka tysiecy ludzi tak jak Ty to
    zrobiles!

    Powodzenia, PROSZE, nawet jesli sie nie zdecydowales(as) jeszcze, nie
    ignoruj tego maila. DOBRZE CI RADZE!!

  • 2. Data: 2007-09-21 13:31:07
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    k...@g...com pisze:

    > Powodzenia, PROSZE, nawet jesli sie nie zdecydowales(as) jeszcze, nie
    > ignoruj tego maila. DOBRZE CI RADZE!!

    plonk

  • 3. Data: 2007-09-21 13:38:47
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    Mnie się to b podoba, ale dlaczego brakuje konta w VW banku?

    jkolina

  • 4. Data: 2007-09-21 13:48:05
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    s.com...

    > Nie wierzysz? To oczywiste, kto da 15000 za nic? A jednak!!!! Po
    > pierwsze nie za nic bo wklad jest 5 zl po drugie potrzebujesz troszke

    Ja mam pytanie, czy można wpłacić więcej niz 5 zł.? Bo ja chciałbym jeszcze
    więcej zarobić. To może zamiast 5 zł wpłacę na przykład po 100 zł i to na
    raz na wszystkie te rachunki. Czy tak będzie dobrze?

    marekz

  • 5. Data: 2007-09-21 16:32:19
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message
> [...]
    > jeszcze więcej zarobić. To może zamiast 5 zł wpłacę na przykład po 100 zł
    > i to na raz na wszystkie te rachunki. Czy tak będzie dobrze?

    W zasadzie to sie kwalifikuje juz jako piramida finansowa. Jesli jest ktos
    chetny, tj ma nadmiar wolnego czasu i lubi rozrywki w postaci skladania
    zeznan na Policji, to niech wplaca 5 zl i sklada zawiadomienie o popelnieniu
    przestepstwa. Oczywiscie sprawa zostanie umorzona (znikoma szkodliwosc), ale
    do tego czasu Policja zdazy odpytac banki, namierzyc wlascicieli kont
    bankowych i/lub nadawce posta, przesluchac w charakterze
    swiadkow/podejrzanych i mlodzieniec bedzie mial nauczke - koza na komputer,
    obnizone zachowanie i codziennie spac od razu po dobranocce przez pol roku.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-09-21 18:04:20
    Od: m...@a...net.pl

    >W zasadzie to sie kwalifikuje juz jako piramida finansowa.

    Jak najbardziej piramida.

    >w postaci skladania zeznan na Policji

    Mozna tez od drugiego konca - do banku.
    Zglosic uzycie rachunku bankowego do popelnienia przestepstwa.

    59194010764643208100000000 - co to za bank?
    Trzeba by im zrobic forward tego posta.

    Michal

  • 7. Data: 2007-09-21 18:04:52
    Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl>

    >Powodzenia, PROSZE, nawet jesli sie nie zdecydowales(as) jeszcze, nie
    >ignoruj tego maila. DOBRZE CI RADZE!!

    nie ignoruje.
    Wkrótce smutni panowie wyjaśnia ci bałwanie że łamiesz prawo. I nie łudź
    się, że jesteś anonimowy w sieci.

  • 8. Data: 2007-09-21 18:06:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    k...@g...com writes:

    > Teraz udowodnie Ci, iz jest to LEGALNY BIZNES!!

    Przeciwnie, piramidy finansowe sa nielegalne.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2007-09-21 18:11:11
    Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl>

    Użytkownik <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Mozna tez od drugiego konca - do banku.
    > Zglosic uzycie rachunku bankowego do popelnienia przestepstwa.
    >
    > 59194010764643208100000000 - co to za bank?

    http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=1
    9401076+bank&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

    Lukas wyraźnie.

  • 10. Data: 2007-09-21 20:11:34
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > nie ignoruje.
    > Wkrótce smutni panowie wyjaśnia ci bałwanie że łamiesz prawo. I nie łudź
    > się, że jesteś anonimowy w sieci.

    Cieszysz sie, ze zlozysz doniesienie na malolata na policji czy w banku?
    Frajda nie?
    Dlaczego nie zrobiesz tego z przekretami prezesow bankow? Ahah za cienki
    jestes, no tak, dalej skladaj donosy na malolatow....