  • 11. Data: 2007-09-21 20:44:47
    Temat: Re: JAK ZAROBIC POWAZNE PIENIADZE - czyli zwiększ swoje zarobki w prosty sposób
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:WzVIi.4595$X%4.1777@newsfe4-win.ntli.net...

    > Cieszysz sie, ze zlozysz doniesienie na malolata na policji czy w banku?
    > Frajda nie?

    Pewnie, że frajda. Jednego spamera będzie na jakiś czas mniej. W sumie
    to podpada pod dwa przestępstwa, nie dość, że piramida finansowa, to do tego
    jeszcze spam.

  • 12. Data: 2007-09-22 08:57:22
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Pewnie, że frajda. Jednego spamera będzie na jakiś czas mniej. W sumie
    > to podpada pod dwa przestępstwa, nie dość, że piramida finansowa, to do
    > tego jeszcze spam.

    Oczywiscie, na ulicy tez doniesiesz na gowniarza ktory wywali kiepa na
    trawnik, ale jak obok w brami "kaptury" robia kolesia to glowe odwracasz, bo
    jeszcze oberwiesz a tak, o jednego rzucajacego kiepy przynajmniej bedzie
    mniej na jakis czas, nie wazne, ze jutro "kaputry" ciebie obrobia czy
    kolege.

  • 13. Data: 2007-09-22 11:40:27
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > bo jeszcze oberwiesz a tak, o jednego rzucajacego kiepy przynajmniej
    > bedzie mniej na jakis czas, nie wazne, ze jutro "kaputry" ciebie obrobia
    Ty masz jakąś zachwianą równowagę emocjonalną.

    Kłopot w tym, że koleś zaspamował tym postem chyba wszystkie grupy
    dyskusyjne w drzewie pl.**.
    Przeglądam 9 różnych grup pl.* i na wszystkich jest jego post. Jeśli ujdzie
    mu to na sucho, to za miesiąc takich postów
    dziennie będziesz miał 10, a za rok 100. i usenet straci jakikolwiek sens.

  • 14. Data: 2007-09-22 13:48:07
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > ujdzie mu to na sucho, to za miesiąc takich postów
    > dziennie będziesz miał 10, a za rok 100. i usenet straci jakikolwiek sens.

    Wiec napisz skarge do abuse jego ISP. Po co chcesz wciagac armate na muche?
    Wystarczy jesli ludzie zaczna korzystac z dostepnych narzedzi a nie od razu
    do prokuratora....

  • 15. Data: 2007-09-22 17:33:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    swen wrote:

> [...]
    > jeszcze oberwiesz a tak, o jednego rzucajacego kiepy przynajmniej bedzie
    > mniej na jakis czas, nie wazne, ze jutro "kaputry" ciebie obrobia czy

    Ty jesteś chory psychicznie...

  • 16. Data: 2007-09-22 18:46:59
    Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl>

    > Cieszysz sie, ze zlozysz doniesienie na malolata na policji czy w banku?

    a skąd wiesz że małolata ? znacie sie ?
    Mam dosyć oszustów i małych cwaniaczków.

    > Dlaczego nie zrobiesz tego z przekretami prezesow bankow? Ahah za cienki
    > jestes, no tak, dalej skladaj donosy na malolatow....

    szkoda dyskusji.
    plonk.

  • 17. Data: 2007-09-23 00:28:04
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > a skąd wiesz że małolata ? znacie sie ?

    Czy dla ciebie istnieje tylko czarne lub biale? Za duzo w taki razie filmow
    kta. d made in holywud, gdzie sa jedynie biale i czarne postacie. Mysl
    czlowieku, mysl! Bo wygladasz na gorszego malolata od tamtego.

    > Mam dosyć oszustów i małych cwaniaczków.

    A duzych nie? Chlopie, masz:
    a...@c...pl
    Jego IP: 87.206.67.171
    Pisz! Czy teraz rozumiesz bezmyslnosc swojego pierwszego posta w tym watku?
    Naum sie korzystac z internetu, poznaj narzedzia, zasady, regoly, oraz
    obsluge poczty internetowej. A dopiero potem zacznij korzystac z internetu.
    Nastepnie, co, chcesz pokazac sie wszystkim jaki ty prawy i sprawiedliwy
    jestes bo na policjie zadzwonisz jak ktos zaspamuje forum!!!!? Chcesz
    nagrode, brawa, czy podziw? Baranie, napisz do abuse bez wychwalania sie i
    koniec, jak ci to przeszkadza. Popatrz user: "el-ec-tr" umie korzystac z
    neta i nie potrzebuje policji do pomocy, naum sie od niego, napisz do niego
    po porade jak to zrobic i na czym to polega.
    I raz jeszcze: mysl, mysl i mysl. Nie badz zwyklym baranem.

    > szkoda dyskusji.

    Bo co, draznia cie jedynie mali, czesto nastolatki ktorzy troche wiecej
    umieja sie poslugiwac komputerem od ciebie? Dlaczego nie zlozysz doniesienia
    na przekret niejednego prezesa banku? To cie juz nie drazni?
    Mysl, mysl, mysl.

    > plonk.

    Gdzies mam twojego plonka, nie dziwoe sie wcale, do cebie slowa krytyki
    raczej nie dotra, bo ty jestes najmadrzejszy, najsprawiedliwszy i obronca
    wszystkich zaspamowanych na necie, chcesz nagrode czy poklask.
    Naprawde radze wiecej myslec.

  • 18. Data: 2007-09-27 21:41:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wiec napisz skarge do abuse jego ISP. Po co chcesz wciagac armate na
    > muche?
    > Wystarczy jesli ludzie zaczna korzystac z dostepnych narzedzi a nie od
    > razu do prokuratora....

    Nie bierzesz pod uwagę, że by nasz kochany spamer zarobił swoje 15.000 zł,
    3 tysiące osób musi zostać oszukane. i nie ma na to siły, bo to nie
    perpetuum mobile produkujące samo z siebie pieniądze.

  • 19. Data: 2007-09-28 06:00:31
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Nie bierzesz pod uwagę, że by nasz kochany spamer zarobił swoje 15.000 zł,
    > 3 tysiące osób musi zostać oszukane. i nie ma na to siły, bo to nie
    > perpetuum mobile produkujące samo z siebie pieniądze.

    Wiec dlaczego chcesz wyreczyc te 3 tysiace osob? Ktos chce tu swietym
    zostac? Poza tym, napisalem, od spamow sa odpowiednie narzedzia ze
    zgloszeniem do abuse wlacznie.
    Codziennie w Polsce oszukiwanych jest tysiace osob jak nie wiecej, i to
    przez banki a nie jakis drobnych malolatow. Czy tez wysylasz o tym
    zawiadomienia do prokuratury?
    Nie chodzi mi o obrone gowniarza ale o troche wiecej przemyslenia ze strony
    innych, ktorzy wcale lepsi od tego spamerka nie sa... nalezy wreszcie
    nauczyc korzystac sie z internetu. W przeciwnym razie dojdziemy do paranoi i
    czystj glupoty.

  • 20. Data: 2007-09-28 06:43:10
    Od: yayco <y...@n...pl>

    swen pisze:

    > W przeciwnym razie dojdziemy do paranoi i
    > czystj glupoty.

    Zdajesz się być w tych kwestiach niekwestionowanym autorytetem

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****