  • 1. Data: 2004-02-26 13:06:57
    Temat: Internetowe konto dla firmy - jakie wybrac?
    Od: "Michał Żabiński" <k...@p...onet.pl>

    Borykam sie od kilku dni z takim oto wlasnie problemem. Firma ma dwoch
    wspolnikow mieszkajacych od siebie bardzo daleko, wiec najlepszym rozwiazaniem
    bylo by wlasnie konto z dostepem przez Internet.

    Ja twardo obstaje przy mBnaku, natomiast drugi wspolnik przy PKO Inteligo
    hehe :) Ale chodzi tez glownie o minimum kosztow (firma dopiero co rusza na
    dniach, wiec na wstepie licza sie wlasnie pieniadze). W PKO praktycznie
    wszystko jest platne, w mBanku zas praktycznie wszystko free (oprocz przelewow
    50 gr, przelewy do zus i us sa darmowe). Pozatym PKO Inteligo ma tylko karte
    visa electron... a to troche chyba za malo jak na firme, w dodatku platnika
    vat...

    Czy mBank bedzie dobrym wyborem? Mam tam 2 osobiste konta i jeste bardzo
    zadowolony. Pozatym jest stabilne i pewne (BRE).

    Wiec jakich kontrargumentow uzywac aby wspolnik zapomnial o PKO? ;)

    Z gory wielkie dzieki za pomoc :)

    pozdrawiam,
    Michal Zabinski

  • 2. Data: 2004-02-26 15:39:11
    Temat: Re: Internetowe konto dla firmy - jakie wybrac?
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    On 26 Feb 2004 14:06:57 +0100, "Michał Żabiński"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Borykam sie od kilku dni z takim oto wlasnie problemem. Firma ma dwoch
    >wspolnikow mieszkajacych od siebie bardzo daleko, wiec najlepszym rozwiazaniem
    >bylo by wlasnie konto z dostepem przez Internet.

    To oferuje już wiele banków: Inteligo, mBank, Multibank...

> [...]
    >visa electron... a to troche chyba za malo jak na firme, w dodatku platnika

    Przelewy w mBanku z konta firmowego mBiznes to 1 zł, a nie jak piszesz
    0,50 zł. Poza tym funkcjonalność obu banków, moim zdaniem, jest
    zbliżona. Niezaprzeczlnym plusem inteligo jest możliwość korzystania z
    oddziałów PKO BP. Czasami prowadząc DG potrzeba wpłacić gotówkę, bądź
    wypłacić z konta większą kwotę.
    Co do kart, to w mBanku dostajesz kartę niczym nie różniącą się od tej
    z inteligo.
    No i kwestia opłat. Rzeczywiście inteligo wychodzi drożej ale ma kilka
    przydatnych udogodnień. Dla mnie wygodna jest możliwość tworzenia
    subkont, na których moge trzymać pieniądze na różne cele. Jedno konto
    może obsługiwać kartę, na drugim moga leżeć pieniądze na ZUS, a na
    kolejnym do US itd. Poza tym takie wydatki możesz wrzucać w koszta
    działalności.

    >Czy mBank bedzie dobrym wyborem? Mam tam 2 osobiste konta i jeste bardzo
    >zadowolony. Pozatym jest stabilne i pewne (BRE).

    To zależy. Jak była promocja na samym początku działalności, to konto
    dla DG miałem w inteligo. Jak wprowadzili opłaty, przeniosłem się do
    mBanku. Teraz ze względu na fakt, że będą mi potrzebne oddziały
    przeniosłem wszystko do MultiBanku.

    >Wiec jakich kontrargumentow uzywac aby wspolnik zapomnial o PKO? ;)

    Najlepiej sami potestujcie. Możecie przecież założyć dwa konta, z
    czego jedno będzie główne. Reszta zależy już od umowy pomiędzy Wami.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2004-02-26 20:16:56
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Michał Żabiński" <k...@p...onet.pl> skribis:

    >mBanku zas praktycznie wszystko free (oprocz przelewow
    >50 gr, przelewy do zus i us sa darmowe).

    Przelewy w firmowym sa po 1 zl.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 4. Data: 2004-02-27 10:21:31
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co do kart, to w mBanku dostajesz kartę niczym nie różniącą się od tej
    > z inteligo.

    A transakcje MO/TO/IO to pies ?

    Odnośnie bankomatów: kartą firmową inteligo ZAWSZE płacisz prowizję za
    wypłatę z bankomatu, nawet własnego.
    W przypadku mBiznes mBanku to chyba za darmo BZWBK i Euronet ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-02-27 10:23:24
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Michał Żabiński" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7c47.00000604.403def70@newsgate.onet.pl...

    > Wiec jakich kontrargumentow uzywac aby wspolnik zapomnial o PKO? ;)

    Ja powiem tak. Jeśli możesz zapłacić więcej za jakość - wybierz inteligo. Z
    PKO BP niewiele ma to wspólnego. A mBank... No cóż... mBank żondzi. ;-)