  • 51. Data: 2002-04-29 12:08:22
    Temat: Re: Inteligo - zmiana oplat. Chyba przegieli
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 12:26:06PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > oki tyko ze nigdzie nie jest to napisane w oficjalnych informacjach

    OK, przyjmuje wiec ze zostalem oszukany ;-)

    Nie wszystkie sprawy chce mi sie weryfikowac w bankach.

    --

    --w

  • 52. Data: 2002-04-29 12:15:03
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > OK, przyjmuje wiec ze zostalem oszukany ;-)
    >
    > Nie wszystkie sprawy chce mi sie weryfikowac w bankach.

    nie o to chodzi ;-) mam na mysli to ze Inteligo jako jedyne? (chyb tak)
    ficjalnie dopuszcza IO da VE. Inne moga byc w ta funkcje wyposazone, ale
    banki na ten temat nic nie mowia.

    --
    JaKi

  • 53. Data: 2002-04-29 12:20:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 02:15:03PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > nie o to chodzi ;-) mam na mysli to ze Inteligo jako jedyne? (chyb tak)
    > ficjalnie dopuszcza IO da VE. Inne moga byc w ta funkcje wyposazone, ale
    > banki na ten temat nic nie mowia.

    No wiec mi o to samo chodzi - ponoc wlasnie ta karta dopuszczala
    oficjalnie motoio - nawet miala cvv wklepane.

    --

    --w

  • 54. Data: 2002-04-29 12:32:24
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No wiec mi o to samo chodzi - ponoc wlasnie ta karta dopuszczala
    > oficjalnie motoio - nawet miala cvv wklepane.

    Sie dogadalismy ;-) Tylko szkoda ze na strone banku nie ma o tym informacji
    ;-/

    --
    JaKi

  • 55. Data: 2002-04-29 17:32:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 29 Apr 2002 14:20:07 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >No wiec mi o to samo chodzi - ponoc wlasnie ta karta dopuszczala
    >oficjalnie motoio - nawet miala cvv wklepane.

    Jesli chodzi o DB24 to rzeczywiscie ma CVV2 i wg hospicjum to dalej
    dziala (zobaczymy czy przyjdzie rozliczenie).
    Infolinia nic nie wie, zeby kiedykolwiek ich VE mozna bylo placic w
    inecie ani do czego sluza te trzy cyferki na pasku :-).
    Czyli wszystko po staremu.
    Inteligo to jedyna VE w Polsce, w ktorej bank sie przyznaje do IO.

    BTW czy Polcard ustawil minimum na transakcje w necie na 2 zl ?
    na 1 zl wywalala mi, z przekroczona maksymalna kwota tranaskacji
    dopuszczalnej w internecie (!!!), 2 zl lyknal.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 56. Data: 2002-04-29 17:44:31
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Czyli wszystko po staremu.
    > Inteligo to jedyna VE w Polsce, w ktorej bank sie przyznaje do IO.

    a jak jest w tym momencie z reklamacjami zakupow dokonanych przez Internet
    kartami takimi jak np VE DB24?

    --
    JaKi

  • 57. Data: 2002-04-29 17:55:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 29 Apr 2002 19:44:31 +0200, "Jaroslaw Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >a jak jest w tym momencie z reklamacjami zakupow dokonanych przez Internet
    >kartami takimi jak np VE DB24?

    A ktoz to wie :-)

  • 58. Data: 2002-04-29 17:59:38
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Internet

    > A ktoz to wie :-)

    no nalezalo by to sprawdzic ;-) moze ktos by przetestowal na jakiejs malej
    kwocie

    --
    JaKi

  • 59. Data: 2002-04-29 18:04:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 29 Apr 2002 19:59:38 +0200, "Jaroslaw Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >no nalezalo by to sprawdzic ;-) moze ktos by przetestowal na jakiejs malej
    >kwocie

    A co ja mam rekalmowac jak nikt mnie zfaudowal mojej karty :-).
    Przeca nie zareklamuje, ze z premedyacja zrobilem transakcje ktora nie
    miala prawa przejsc i teraz sie czepiam, ze przeszla :D.

  • 60. Data: 2002-04-29 22:23:41
    Od: <c...@p...fm>

    Oraz od momentu zastrzezenia bank odpowiada za transakcje z uzyciem PIN-u

    Cobra JM