  • 41. Data: 2002-04-29 05:52:42
    Temat: Re: Inteligo - zmiana oplat. Chyba przegieli
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Mnie tam jeszcze trzyma tylko promocja Krąg przyjaciół

  • 42. Data: 2002-04-29 07:43:09
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    VE Inteligo, tansza ciagle jeszcze (12 zlotych rocznie) do placenia w necie
    (oraz MOTO!) niz eKarta mBanku i przydatna/funkcjonalna poza netem (wysokie
    i regulowane limity, zmiana pinu).

    Ja jeszcze zostaję, ale zamykam konto natychmiast jeśli VE Inteligo straci
    funkcjonalność MOTOIO.

  • 43. Data: 2002-04-29 07:53:54
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ja jeszcze zostaję, ale zamykam konto natychmiast jeśli VE Inteligo straci
    > funkcjonalność MOTOIO.

    A od kiedy takie plotki? jesli zlikwiduja MOTOIO w VE, to mysle ze to bedzie
    dla nich gwozdz do trumny.

    --
    JaKI

  • 44. Data: 2002-04-29 09:40:44
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A od kiedy takie plotki? jesli zlikwiduja MOTOIO w VE, to mysle ze to
    bedzie
    > dla nich gwozdz do trumny.

    Nie chciałem nadać temu charakteru plotki. To takie gdybanie (ostrzeżenie
    dla Inteligo :) ) oparte jedynie na tym, że w ostatnim roku kilka kart
    płaskich straciło tę funkcjonalność. Zgadzam się z Tobą w pełni w kwestii
    ew. konsekwencji takiego posunięcia.

  • 45. Data: 2002-04-29 09:51:38
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 11:40:44AM +0200, Robert wrote:

    > Nie chciałem nadać temu charakteru plotki. To takie gdybanie (ostrzeżenie
    > dla Inteligo :) ) oparte jedynie na tym, że w ostatnim roku kilka kart
    > płaskich straciło tę funkcjonalność. Zgadzam się z Tobą w pełni w kwestii

    Wymien jedna ktora swiadomie taka funkcjonalnosc miala i ja utracila.

    --

    --w

  • 46. Data: 2002-04-29 10:07:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Wymien jedna ktora swiadomie taka funkcjonalnosc miala i ja utracila.

    ktora tak jak VE Inteligo z zalozenia byla wyposazona w IO.

    --
    JaKi

  • 47. Data: 2002-04-29 10:16:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 12:07:39PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > ktora tak jak VE Inteligo z zalozenia byla wyposazona w IO.

    prosze - VE db24.

    --

    --w

  • 48. Data: 2002-04-29 10:26:06
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > prosze - VE db24.

    oki tyko ze nigdzie nie jest to napisane w oficjalnych informacjach

    http://www.deutsche-bank-24.pl/rama_visa.htm

    Karty platnicze sa tak praktyczne i uzyteczne,
    ze w dzisiejszych czasach, w zwyklych, codziennych
    sytuacjach, sa po prostu niezbedne.

    Karta VISA Electron oszczedzi Panstwu ryzyka zwiazanego z noszeniem przy
    sobie gotówki, dajac przy tym wszelka wygode w dysponowaniu pieniedzmi, do
    których dostep bedzie latwy i staly - 24 godziny na dobe.

    VISA Electron jest karta debetowa, co oznacza, ze mozna z niej korzystac do
    wysokosci salda na koncie osobistym. Jezeli zechca Panstwo powiekszyc
    mozliwosci platnicze karty, wystarczy zdecydowac sie na limit kredytowy w
    koncie.

    Karte VISA Electron otrzymaja Panstwo po otwarciu konta osobistego.

    Korzystajac z karty VISA Electron maja Panstwo zapewniony szeroki dostep do
    punktów uslugowo-handlowych oznaczonych symbolem VISA Electron oraz
    mozliwosc wyplaty gotówki w dowolnym bankomacie
    z oznaczeniem VISA, VISA Electron oraz PLUS.

    Dzieki karcie VISA Electron wydanej przez Deutsche Bank 24 S.A. Klient ma
    mozliwosc sprawdzenia stanu konta o kazdej porze w bankomatach Deutsche Bank
    24 S.A. oraz sieci bankomatów Euronet.

    Karta jest wazna przez dwa lata. Nowa karte dostarczymy Panstwu jeszcze
    przed uplywem terminu waznosci poprzedniej.

    Karte mozna zastrzec w dowolnej chwili dzwoniac pod numer infolinii lub
    zawiadamiajac Bank.

    --
    JaKi

  • 49. Data: 2002-04-29 10:31:25
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > prosze - VE db24.

    no i dodatkow na http://www.karty.3a.pl/polskie1.html

    Inteligo - Visa Electron (debetowa). Jedyna Visa Electron w Polsce,
    dla której bank oficjalnie dopuszcza transakcje internetowe

    ;-)

    --
    JaKi

  • 50. Data: 2002-04-29 11:11:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Inteligo - Visa Electron (debetowa). Jedyna Visa Electron w Polsce,
    > dla której bank oficjalnie dopuszcza transakcje internetowe

    Byly i inne tylko bank o tym nie wspominal, a zablokowal taka funkcje vide
    Fortis