  • 1. Data: 2002-04-26 07:32:12
    Temat: Inteligo - zmiana oplat. Chyba przegieli
    Od: "Emil Wawrzycki" <e...@p...pl>

    Bylem wiernym klientem Inteligo. Ale po ostatnich zmianach w cenniku nie
    wytrzymalem. Szczegolnie wkurzylo mnie zwiekszenie oplaty za gotowke z
    Euronetu. Czy oni wogole nie obserwuja konkurencji?

    Czy ktos jest mi w stanie powiedziec czy widzi jakieklolwiek powody
    nieprzenoszenia sie do mBanku? Bo ja widze tylko trzy:

    - tansze wyplaty w bankomatach "obcych",
    - serwis SMS-owy (bardzo sie przyzwyczailem do niego i teraz trudno mi sobie
    wyobrazic brak takiego malego "faszysty" :-) )
    - zdrapka zamiast kartki (to juz na sile znalazlem :-) )

    Pozdr
    Emil

  • 2. Data: 2002-04-26 07:39:43
    Temat: Re: Inteligo - zmiana oplat. Chyba przegieli
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Emil Wawrzycki wrote:

    > Czy ktos jest mi w stanie powiedziec czy widzi jakieklolwiek powody
    > nieprzenoszenia sie do mBanku? Bo ja widze tylko trzy

    dlaczego od razu przenosic? ;) mozna miec oba , kazde konto ma jakies
    zalety ktore sie czasem przydaja, zacznij kolekcjonowac, kont nigdy za
    wiele ;)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-04-26 07:49:05
    Od: "Emil Wawrzycki" <e...@p...pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message

    > dlaczego od razu przenosic? ;) mozna miec oba , kazde konto ma jakies
    > zalety ktore sie czasem przydaja, zacznij kolekcjonowac, kont nigdy za
    > wiele ;)

    No tak - ale wprowadzaja oplate za Electrona. Co prawda jednego zeta
    miesiecznie. Ale chodzi o zasady :-)

  • 4. Data: 2002-04-26 08:20:19
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Emil Wawrzycki" <e...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No tak - ale wprowadzaja oplate za Electrona. Co prawda jednego zeta
    > miesiecznie. Ale chodzi o zasady :-)

    Jako konto do platnosci tyko internetowych to 0,99 miesiecznie za VE nie
    jest kwota wielka. A na rachunku zawsze lezy troche wiecej niz 100 PLN

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-04-26 08:35:54
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jako konto do platnosci tyko internetowych to 0,99 miesiecznie za VE nie
    > jest kwota wielka. A na rachunku zawsze lezy troche wiecej niz 100 PLN

    Pewnie dokladnie tak mysla wprowadzajac te oplate. Jednakze 200.000
    rachunkow razy 1zl miesiecznie razy 12 miesiecy w roku...

    pzdr

  • 6. Data: 2002-04-26 08:59:53
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > Pewnie dokladnie tak mysla wprowadzajac te oplate. Jednakze 200.000
    > rachunkow razy 1zl miesiecznie razy 12 miesiecy w roku...

    OK - ale wszyscy przywykli ze wszytko jest za darmo, a przeciez banki to nie
    instytucje charykatywne - to sie bedzie zmieniao we wszystkich bankach
    internetowych.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-04-26 09:56:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 10:59:53AM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > OK - ale wszyscy przywykli ze wszytko jest za darmo, a przeciez banki to nie
    > instytucje charykatywne - to sie bedzie zmieniao we wszystkich bankach
    > internetowych.

    Czyli w mbanku tez, bo niby o jakich mozesz mowic? ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-04-26 10:01:24
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Czyli w mbanku tez, bo niby o jakich mozesz mowic? ;-)

    tak, przeciez juz byo slychac "plotki" o wprowazeniu oplat za karty do
    eMaxa.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-04-26 10:18:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 12:01:24PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > tak, przeciez juz byo slychac "plotki" o wprowazeniu oplat za karty do
    > eMaxa.

    Jesli ktos traktuje konto w mbanku jako podstawowe to naprawde
    powinien sie puknac glowa w sciane - to konto nigdy nie bylo
    przeznaczone do _takiej_ dzialalnosci.

    Jasne, dla niektorych (np. studenci) jest idealne bo nic nie kosztuje,
    a jest _dosc_ wygodne.

    Bankiem/rachunkiem dla klientow mial byc w rozumieniu multibank i ja
    sie zgadzam ze bije on na glowe mbank po wzgledem ... wlasciwie pod
    kazdy, poza oprocentowania. Tyle ze mozna wciaz miec rachunek
    bezplatny w mbanku i podstawowy w multi. A ze mbank zaczyna mutowac do
    czegos wiecej, to tak naprawde zasluga klientow banku ktorzy wystepuja
    o pewne rzeczy.

    No bo niech mi ktos powie po co bre/mbank by mieli wprowadzac
    dopuszczalny debet czy inny kredyt jesli celem mbanku bylo zebranie
    kasy luzem lezacej na rynku? Ludzie narzekaja ze karta da sie wyplacic
    tylko 1kzl - ale przeciez to tez jest celowo zrobione, zarowno aby
    zmniejszyc ryzyko jak i 'wyplyw' kasy ta droga.

    Moim skromnym zdaniem konto w mb bedzie wciaz bezplatne w zakresie
    pierwotnych uslug. A ze uslugi dodane beda platne? Trudno sie mowi.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-04-26 10:22:43
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Moim skromnym zdaniem konto w mb bedzie wciaz bezplatne w zakresie
    > pierwotnych uslug. A ze uslugi dodane beda platne? Trudno sie mowi.

    no ale przeciez o tym mowie - ze nie mozna wymagac zeby wszytko bylo
    darmowe. A najlepiej darmowe, wysokie oprocentowanie, szeroki wachlarz
    uslug, bezawaryjne itp.

    --
    JaKi