  • 31. Data: 2003-03-19 09:45:54
    Temat: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wojtek Piecek napisał:

    > Dlatego wole ror do ktorego nie musze doplacac - w przypadku inteligo
    > placisz prawie za wszystko.

    Place, bo to kosztuje. Dlaczego ktos ma mi cos dawac za darmo? No chyba
    ze przy okazji zarabia na czyms innym, to mozna pojsc na jakas wymiane.
    Czasy rozdawania sie koncza, chociaz patrzac na to co wyprawiaja
    komuchy, to chyba wracamy do realnego socjalizmu :-(((, co pewnie wielu
    amatorow darmochy ucieszy. :-P

    Inteligo jest OK, bo ma bardzo przyzwoita i sensownie bezpieczna obsluge
    przez Inet, VE ktora mozna placic w Inecie, obsluge przez SMSy i do tego
    obsluge przez telefon - aplikacja SIM toolkitowa na kartach Plusa. A
    oplaty mnie wala. Stac mnie.

    Bartol

  • 32. Data: 2003-03-19 09:47:28
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    > Gdyby mieli bezplatne przelewy - to jeszcze. Ale za platne przelewy to
    > niech sie schowaja...

    Ile wydajesz rocznie na przelewy? I jaki to jest procent Twoich przychodow?

    Bartol

  • 33. Data: 2003-03-19 09:48:30
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > Wlasnie o to chodzi. Co prawda pasuje to do polityki pkobp ;-) ale nie
    > znaczy ze mi sie bedzie podobac. Chocby nie wiem jak piekny i kolorowy
    > byl ten serwis, to placenie za kazde przelanie kasy mnie by nieco
    > wkurzalo.
    >
    > Dlatego lubie RB - mimo ze nie ma kanalu internetowego to ma szalenie
    > prost zasady (poza tymi cholernie durnymi autoryzacjami przelewow
    > jesli na nieco inne dane przyjda). Placisz nie dosc ze rzadko to
    > jeszcze ilosc oplat jest skrocona do naprawde kilku.

    No wlasnie. Mam za darmo, ale nie mam tego, tamtego i jeszcze czegos.
    Taki maly zgnily kompromis. ;-)))))

    Bartol

  • 34. Data: 2003-03-19 09:49:44
    Od: e...@p...onet.pl

    > Niedawno Hausner mowil o restrykcyjnej polityce pienieznej RPP
    > graniczacej z obledem.
    > Sugerowal obnizke stop o 4-5 %.

    Nidusia, bredzil. A juz sie zdawalo, ze to najrozsadzniejszy czlowiek w tym
    rzadzie. BTW niemal rownoczesnie mowil, ze nowa Rada powinna byc odpowiedzialna
    i ze wcale tak mocno ciac nie bedzie. Grunt to konsekwencja

    > Wiec wszystko przed nami :)

    Niestety, wykluczyc tego sie nie da. A juz na pewno w perspektywie paru lat

  • 35. Data: 2003-03-19 09:52:54
    Od: j...@p...onet.pl

    > Ile wydajesz rocznie na przelewy? I jaki to jest procent Twoich przychodow?

    Krótko mówiąc pytasz ile AMRA zarabia :-)

    Jacek

  • 36. Data: 2003-03-19 09:58:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > czlowiek w tym rzadzie. BTW niemal rownoczesnie mowil, ze nowa Rada
    > powinna byc odpowiedzialna i ze wcale tak mocno ciac nie bedzie.

    Zaaaraz - czy autor tego moglby podac dokladnie co on mowil? bo zaraz
    nam sie zrobi nowa miejska legenda...
    Czy nie mowil o kredytach a nie stopach procentowych?
    no wlasnie nie deliberujmy - prosimy o cytat

  • 37. Data: 2003-03-19 09:59:11
    Temat: Re: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 19, 2003 at 10:48:30AM +0100, Bartol Partol wrote:

    >No wlasnie. Mam za darmo, ale nie mam tego, tamtego i jeszcze czegos.
    >Taki maly zgnily kompromis. ;-)))))

    Nie mam internetu. Tylko tego. Mam za to wyplaty w kazdym bankomacie
    za 1zl.

    Powiedz mi co takiego ma inteligo, bez czego nie mozna zyc?

    --

    --w

  • 38. Data: 2003-03-19 10:01:45
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

    > Krótko mówiąc pytasz ile AMRA zarabia :-)

    No dobra, wydalo sie. ;-))))

    Bartol

  • 39. Data: 2003-03-19 10:05:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 19, 2003 at 10:45:54AM +0100, Bartol Partol wrote:

    >Place, bo to kosztuje. Dlaczego ktos ma mi cos dawac za darmo? No chyba

    Wiesz, placisz bo oni chca abys placil. A kosztuje tyle ile sobie
    wymyslili.

    Jakos takie same przelewy z multi, mbanku, rb i kupy innych bankow
    (tfu, nawet z citi) sa bezplatne.

    >ze przy okazji zarabia na czyms innym, to mozna pojsc na jakas wymiane.

    Nie, to nie tylko tak. To rowniez bilans kosztow wlasnych, wychowania
    klientow etc. W przypadku inteligo sadze nawet ze to drugie.

    >Czasy rozdawania sie koncza, chociaz patrzac na to co wyprawiaja
    >komuchy, to chyba wracamy do realnego socjalizmu :-(((, co pewnie wielu
    >amatorow darmochy ucieszy. :-P

    Rozdawania? Od kiedy niepobieranie oplat dodatkowych to rozdawanie?

> [...]
    >przez Inet, VE ktora mozna placic w Inecie, obsluge przez SMSy i do tego
    >obsluge przez telefon - aplikacja SIM toolkitowa na kartach Plusa. A

    Mnie tez by bylo stac, tylko ... bank zarabia na mnie wystarczajaco
    duzo (vide mbank - ok, oferta skromniejsza, ale wiekszosc uslug
    bezplatna) zeby jeszcze mi kazac doplacac do podstawowych czynnosci.

    Bajery w rodzaju smsow to ja se daruje, i tak za duzo dostaje,
    aplikacje na karcie sim mam w RB, telefon tez.

    A jesli chodzi o walace Cie oplaty ... znasz powiedzenie ze
    oszczedzaja bogaci?

    --

    --w

  • 40. Data: 2003-03-19 10:09:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Krótko mówiąc pytasz ile AMRA zarabia :-)

    Hmm - a co sie stanie jesli odpowiem, ze za przelewy praktycznie nic
    nie place? Konta Inteligo do przelewow praktycznie nie uzywam, raz na
    jakis dluuuzszczy czas place za przelew w BZWBK (teraz 1,5 - bo 3 dni
    to za dlugio jak na przelew).

    I place tylko tyle - dlatego, ze korzystam z damowych przelewow
    (obecnie Multi - kiedys Fortis i mBank).
    A robie ich na tyle duzo, ze za te pieniadze moglbym utrzymac konto,
    ktore ma te przelewy za darmo.